dilluns, 16 d’abril del 2012

LA NEVADA!!!!!


Quan ja tothom pensa en platja i sol, aquí tornem a lhivern .
Avui ens hem llevat amb una nevadeta espectacular i inesparada, sembla que encara no podrem guardar els esquís.
Molt bones condicions per l'esquí de munyanya !!!!
Masella amb les millors condicions de la temporada!!!!!




Aprofitar-ho s'ha dit, us deixem que anem a fer una esquiadeta !!!!!!!!!

dimarts, 27 de març del 2012

Jabalí-Tuxó

Com ja fa algunes temporades,  avui hem gaudit de la companyia de la gent la Jabalí -Toixó.
Aqusta és una cursa d'esquí de muntanya entre coneguts, organitzada pels Bombers del GRAE de la Seu.
Tres pujades curtes per membre de cada equip han posat les cames a tò de més d'un a part de cremar un miqueta de  carbonilla .
Aquest any els representants del Xalet de la UEC, ( Marçal i Laura) ens hem limitat a donar de dinar als famolencs esquiadors i hem deixat la nostra participació per la propera temorada, tot i esperant estar una mica més en forma.
Moltes gràcies a tots els participants i organitzadors i , si voleu, fins l'any que bé!!!.

Aprofitem per animar a tots els esquiadors de muntanya  a que aprofiteu aquest final de temporada que és presenta en molt bones condicions.





dijous, 22 de març del 2012

La Nevada!!!!!!!!!!!!!

Sembla, un cop més , que una nevada tardana, ens ho deixarà tot nevat , a partir de 1500 si acumulen entre 10 i 15 cm, però a aprtir de 1800- 2000 la neu s hi està acomulant per sobre dels 50 cm, i anuncien neu per tot avui.
Així doncs les condicions per practicar l'esquí de pista i de muntanya els propers dies poden ser les millors de la temporada.
A pistes ens assegurem una Setmana Santa en bones condicions i a la muntanya unes excepcionals esquiades de primavera.
Atenció, però , si aneu fora de les zones de pista , molta atencó amb els allaus, la neu és humida i segurament haurà fet pujar notablement els risc d'allaus, no us oblideu de consultar a  www.meteocat.com, l'apartat del risc d'allaus de la zona que vulgeu visitar.
Apa doncs, animeu-vos a gaudir d'una Cerdanya ben blanca!!!!!!

divendres, 3 de febrer del 2012

Ui quin Fred!!!!


Fa Fred, si. Això no es pot negar.
Bastant Fred,
Bé, molt fred.
I què?
Ara que tots tenim super cotxes calefactats, folres polars, jaquetes de ploma, GPSs, Iphones, i tot plegat.
Ara, que tenim calefacció a les cases que activem amb el telèfon, gorros, calçotets calents i demés.
Ara que les cases porten doble vidre, el gasoil additiu perque no es congeli, el cotxe ABS, SRS, AFR,RFE.

Ara, ens espanta el fred?
No entenc res, res de res.
No serà que ens falta a tots plegats una mica de criteri? I que el que diuen la tele i la radio va, massa a Missa?
Aquest cap de setmana estarem sols, sols del tot. Segurament la setmana que bé no hi haurà habitans vius a la Cerdanya, el fred siberià , ja ho te això, és implacable.
Mentres arriba la nostra hora, i tothom s'ha quedat a casa, no fos cas...
Nosaltres aprofitarem per anar a passejar, a caminar, a gaudir del rigorós i sec hivern, amb la quietor que inunda la natura aquests dies de fred.
Tot això si podem convèncer els nostres fills que deixin de córrer i jugar pel pati del Xalet amb els mocs gelats i les galtes vermelles, això si ben tapadets no fos cas que ens titlléssin de mals pares.
Déu ni do, a on anirem a parar.
Potser ens aniria millor si fossim capaços de pensar per nosaltres mateixos.

dijous, 8 de desembre del 2011

1era Tossa de la temporada.





Avui a les 8 del matí esquís i pells que ja tocava.
De Coma Oriola a la Tossa, en prou bones condicions, com sempre sortida de sol espectacular sobre la nostra comarca i bona companyia , que més podem demanar?
Masella ha estat innivant els últims dies. Això els permetrà obrir aquest dissabte la pista de Coma Oriola, no és molt però suficient per recuperar sensacions i despertar les cames.

dijous, 1 de desembre del 2011

Noves Tecnologies!!!!!!!!!!!!!

Regal per les dues primeres persones que es posin en contacte amb nosaltres amb aquest codi deixifrat.

Vinga que la tecnologia sen's menja!!!!!!!
Informarem dels guanyadors properament.qrcode

dijous, 24 de novembre del 2011

Camí de l'estació al Xalet

Us publiquem el cami de l'estació de tren al Xalet, és una passejada d'uns 15 min i uns 80 metres de desnivell.
Per camins i carrers marcats, però poc o gens iluminats si arribeu tard, preveieu algun tipus d'iluminacó.
Igualment, compte si veniu en epoca hivernal amb les possibles plaques de gel

Ver Estacio de tren-Xalet UEC en un mapa más grande