Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris com arribar. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris com arribar. Mostrar tots els missatges

dijous, 24 de novembre del 2011

Camí de l'estació al Xalet

Us publiquem el cami de l'estació de tren al Xalet, és una passejada d'uns 15 min i uns 80 metres de desnivell.
Per camins i carrers marcats, però poc o gens iluminats si arribeu tard, preveieu algun tipus d'iluminacó.
Igualment, compte si veniu en epoca hivernal amb les possibles plaques de gel

Ver Estacio de tren-Xalet UEC en un mapa más grande