Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris esqui. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris esqui. Mostrar tots els missatges

dijous, 8 de desembre del 2011

1era Tossa de la temporada.





Avui a les 8 del matí esquís i pells que ja tocava.
De Coma Oriola a la Tossa, en prou bones condicions, com sempre sortida de sol espectacular sobre la nostra comarca i bona companyia , que més podem demanar?
Masella ha estat innivant els últims dies. Això els permetrà obrir aquest dissabte la pista de Coma Oriola, no és molt però suficient per recuperar sensacions i despertar les cames.