divendres, 3 de febrer del 2012

Ui quin Fred!!!!


Fa Fred, si. Això no es pot negar.
Bastant Fred,
Bé, molt fred.
I què?
Ara que tots tenim super cotxes calefactats, folres polars, jaquetes de ploma, GPSs, Iphones, i tot plegat.
Ara, que tenim calefacció a les cases que activem amb el telèfon, gorros, calçotets calents i demés.
Ara que les cases porten doble vidre, el gasoil additiu perque no es congeli, el cotxe ABS, SRS, AFR,RFE.

Ara, ens espanta el fred?
No entenc res, res de res.
No serà que ens falta a tots plegats una mica de criteri? I que el que diuen la tele i la radio va, massa a Missa?
Aquest cap de setmana estarem sols, sols del tot. Segurament la setmana que bé no hi haurà habitans vius a la Cerdanya, el fred siberià , ja ho te això, és implacable.
Mentres arriba la nostra hora, i tothom s'ha quedat a casa, no fos cas...
Nosaltres aprofitarem per anar a passejar, a caminar, a gaudir del rigorós i sec hivern, amb la quietor que inunda la natura aquests dies de fred.
Tot això si podem convèncer els nostres fills que deixin de córrer i jugar pel pati del Xalet amb els mocs gelats i les galtes vermelles, això si ben tapadets no fos cas que ens titlléssin de mals pares.
Déu ni do, a on anirem a parar.
Potser ens aniria millor si fossim capaços de pensar per nosaltres mateixos.

dijous, 8 de desembre del 2011

1era Tossa de la temporada.





Avui a les 8 del matí esquís i pells que ja tocava.
De Coma Oriola a la Tossa, en prou bones condicions, com sempre sortida de sol espectacular sobre la nostra comarca i bona companyia , que més podem demanar?
Masella ha estat innivant els últims dies. Això els permetrà obrir aquest dissabte la pista de Coma Oriola, no és molt però suficient per recuperar sensacions i despertar les cames.

dijous, 1 de desembre del 2011

Noves Tecnologies!!!!!!!!!!!!!

Regal per les dues primeres persones que es posin en contacte amb nosaltres amb aquest codi deixifrat.

Vinga que la tecnologia sen's menja!!!!!!!
Informarem dels guanyadors properament.qrcode

dijous, 24 de novembre del 2011

Camí de l'estació al Xalet

Us publiquem el cami de l'estació de tren al Xalet, és una passejada d'uns 15 min i uns 80 metres de desnivell.
Per camins i carrers marcats, però poc o gens iluminats si arribeu tard, preveieu algun tipus d'iluminacó.
Igualment, compte si veniu en epoca hivernal amb les possibles plaques de gel

Ver Estacio de tren-Xalet UEC en un mapa más grande

dilluns, 31 d’octubre del 2011

CASTANYADA 2011

Cap de setmana de Castanyada ideal. Temps correcte per l'època que estem, poc fred i poques pluges.
El taller de panellets va ser un èxits, teniem comptat que com a molt hi haviem 20 places i al final si comptem els més petitons i tot varem sobrepassar la xifra.
A les 17:00 de la tarda després d'haver fet en el menjador la celebració de les bessones Ester i Marta que feien 50 anys (Moltes Felicitats!!!!) a la sala polivalent ja estava tot organitzar pel taller de panellets.
Puntualment varen anar arribant tots els nens i lo més important... LA CASTANYERA!!!!
Va estar molt bé perque la Castanyera va anar explicant tots els passos que amb els ingredients que cada nen tenia preparats havien d'anar realitzant.
Les edats eren dels 10 mesos als 7 anys i a tots, ajudats pels pares, els hi varen sortir la mar de bé els panellets.

Després de tenir totes les boletes preparades, posades amb els pinyons, les ametlles i el cacao ho varem emplatar amb el nom de cada nen per a portar-ho a fornejar.
L'estona que els panellets estàven en el forn la Castanyera va explicar un conte a tots i els nens i varen cantar les cançons de la tardor.


Després cada nen va preparar una bosseta amb una etiqueta i el seu nom per a endur-se els seus panellets cap a casa.


Una tarda molt divertida i entretinguda per a nens i pares.


Moltes gràcies a tots els que vàreu venir!!!!



I la nit del 31 varem celebrar la Castanyada amb tots els clients. D'entrada teniem uns fogonaires d'excepció, el Joan, el Gil i l'Erola que s'ho van passar d'alló més bé fent veure que controlaven el foc.

Va haver-hi panellets de la Mª Angels (vam preferir fer-ne de nous i que els dels nens s'els mengessin ells), moniatos i castanyes per a tothom i un porró de moscatell. Una vetllada agradable amb companyia de bons clients i bons amics.


dimecres, 26 d’octubre del 2011

Castanyada 2011


Cap de setmana de Castanyada a la Cerdanya.
Diumenge tarda taller de panellets per als més petits, tothom que vulgui s'hi pot anotar (4 €). El Dilluns al vespre castanyes, moniatos i moscatells per a tots els allotjats al refugi.

dilluns, 10 d’octubre del 2011

Curs de Bolets

Apreciats amics.

Degut a la manca de precipitacions del més de setembre i, com a conseqüència, la falta de bolets als nostres boscos, ens veiem amb la obligació de suspendre els curs de bolets que teníem organitzat al Xalet de la UEC per el proper cap de setmana d’octubre.
Tot i que el curs no estava enfocat a la recol.lecció massiva de bolets, i després de fer alguna recerca pels nostres boscos, veiem que no es donen les condicions per poder tirar endavant les jornades amb un mínim de qualitat per tots els participants.
Així doncs quedem a la vostra disposició pel que sigui necessari , tot esperant que la climatologia ens sigui més favorable de cara a l’hivern.


Atentament,
Marçal i Laura
Xalet de la UEC
646744669 o 972145197
info@xaletuec.com