dijous, 28 de juny del 2012

Pujada a Costa Rasa









L excursió d avui ens permetrà conèixer els diferents tipus de paisatge i vegetació de la Vall de La Molina, que amb el canvi d 'alçada canvia constantment
 Us ressenyem una excursió amb desnivell important. Però amb la recompensa d'arribar a Costa Rasa on gaudirem d unes vistes inmillorables de La Molina i la Cerdanya en general, a més podrem passejar per les pistes de la Molina sense el bullici que l activitat hivernal comporta.

La pujada la farem per una pista envoltada de prats on el sol ens apretarà si el dia és clar, en canvi la baixada la farem per una zona més obaga i l' acabarem pels boscos de la part baixa de la Molina, on podrem remullar nos en algun del torrents que creuarem.

Nosaltres vam tenir la sort de fer la volta acompanyats de una autèntica camiona de l'esquí de muntanya, cerdana de naixement, Gemma Arró, encara ens fan mal les cames.
Per molts anys gemma, ens puguis apretar els cargols!

En total 15 km i 1500 metres de desnivell acomulat.

Us recordem que per seguir el track de l 'enllaç heu de descarregar vos l 'aplicació per Apple  Every Trail

dilluns, 25 de juny del 2012

Font dels Ocells

Avui us preenetem una volta de 12 km i 800 metres de desnivell, apte per ferla xino-xano, o per que els més matxaques la facin a tope.
Sortida i arribada al Xalet
Majoritàriament per ombra i amb fon i taules a meitat del recorregut.
Us recordem que per seguir l itinerari us haureu de descarregar l aplicació per appel Every Trail

Ens veiem per la munntanya!
 http://t.co/keIorlQz.

dilluns, 11 de juny del 2012

La Qüestió és destruir-se!

Sensacional cap de setmana , ple d'emocions  amb la companyia d'aficionats a gaudir del seu esport, ja siugi la bicicleta de muntanya o el córrer , això si com més quilòmetres i hores millor.


Això deuen pensar tant els corredors de la Gran Volta a la Cerdanya Ultrafons ( 180 km a peu) o els de la TransCatalunya de Probike  uns 200 km en BTT)


El divendres començàvem fent l'avituallament dels corredors de la GVCUF, passaven per davant de casa i vam donar-los tot el suport que vam poder.
Dissabte vam fer l'allotjament , sopar i esmorzar ( a les 4 AM, he! he !) als bikers de la TransCatalunya, cames depilades i olor a reflex van ambientar el sopar.


En els dos casos, el somriure per sota el nas al passar els corredors , donava sentit al lema de la Volta a la Cerdanya  " More km, more fun!!!!!!!"
Sempre es diu que l'important a l'esport es participar, de vegades no és veritat.
Però en aquests casos és més cert que mai, el nostre reconeixement dels primers fins els últims de cada una de les probes, però sobretot a en PACO, corredor de 74 anys que va acabar la Volta a la Cerdanya, la nostra més sincera admiració, fa gran la dita de voler és poder!!!















I pel proper diumenge 17 de juny ja estan preparant la mítica cursa de bicicleta de carretera de Les Tres Nacions.


Marçal i Laura


dilluns, 21 de maig del 2012

Passejada fins a Paborde

Avui us passem un track d'una passejadeta circular amb sortida i arribada al Xalet.
Anirem pels prats propers al barri de l'estació fins arribar al Dolmen de Paborde, lloc des d'on gaudirem d´unes molt bones vistes de tota la Vall de la Molina.
A partir d'aquí anirem a buscar la via del tren  des d'on la seguirem
fins arribar a la carretera, i d'aquí un altre cop al  Xalet.
En total una horeta xino-xano i 3,6 km de recorregut.

 http://t.co/Tp8DC92L.

diumenge, 20 de maig del 2012

4 art grup UEC Gràcia

Aquest cap de setmana hem tingut la visita del  4 art grup de la UEC de Gràcia.

Han arribat amb bicicleta des de Planoles passant per Dòrria tot seguint gran part del GR 11. Deu n hi do!!! tampoc són molts quilòmetres però amb un perfil molt trencacames.
Molt  bé pels Catxetes de Gràcia!!!
Tot i que avui s han fet enrere del seu primer pla previst, pujar al Puigllançada, degut a la meteo, han anat fins a Puijcerdà amb un temps bastant rúfol.
Bona companyia durant aquest cap de setmana,  us esperem un altre que teniu el Puigllançada pendent!!!

No patiu els veterans de la UEC, que tenim una pedrera millor que la del Barça!!

diumenge, 6 de maig del 2012

Excursió per Segramorta

Hola , ens estem pujant a les noves tecnològies i apartir d'ara intentarem anar penjant periòdicament tracs d'excrusions i passejades variades per la comarca , gr'acies a una aplicació d'Appel anomenada Every Trail.

Al proper enllaç intentarem afegir hi fotos ialgun video, a poc a poc...

Comencem amb una circular amb sortida i arribada al Xalet, una passejada per l'avetosa de la zona de Segramorta, per nosaltres és el pati de casa, hi anem sovint , a córrer, a caminar, amb els nens, gossos, a buscar hi bolets, gerds,... una paradís!!

http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=1563471

dilluns, 16 d’abril del 2012

LA NEVADA!!!!!


Quan ja tothom pensa en platja i sol, aquí tornem a lhivern .
Avui ens hem llevat amb una nevadeta espectacular i inesparada, sembla que encara no podrem guardar els esquís.
Molt bones condicions per l'esquí de munyanya !!!!
Masella amb les millors condicions de la temporada!!!!!




Aprofitar-ho s'ha dit, us deixem que anem a fer una esquiadeta !!!!!!!!!