Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris every trail. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris every trail. Mostrar tots els missatges

dijous, 28 de juny del 2012

Pujada a Costa Rasa









L excursió d avui ens permetrà conèixer els diferents tipus de paisatge i vegetació de la Vall de La Molina, que amb el canvi d 'alçada canvia constantment
 Us ressenyem una excursió amb desnivell important. Però amb la recompensa d'arribar a Costa Rasa on gaudirem d unes vistes inmillorables de La Molina i la Cerdanya en general, a més podrem passejar per les pistes de la Molina sense el bullici que l activitat hivernal comporta.

La pujada la farem per una pista envoltada de prats on el sol ens apretarà si el dia és clar, en canvi la baixada la farem per una zona més obaga i l' acabarem pels boscos de la part baixa de la Molina, on podrem remullar nos en algun del torrents que creuarem.

Nosaltres vam tenir la sort de fer la volta acompanyats de una autèntica camiona de l'esquí de muntanya, cerdana de naixement, Gemma Arró, encara ens fan mal les cames.
Per molts anys gemma, ens puguis apretar els cargols!

En total 15 km i 1500 metres de desnivell acomulat.

Us recordem que per seguir el track de l 'enllaç heu de descarregar vos l 'aplicació per Apple  Every Trail

dilluns, 21 de maig del 2012

Passejada fins a Paborde

Avui us passem un track d'una passejadeta circular amb sortida i arribada al Xalet.
Anirem pels prats propers al barri de l'estació fins arribar al Dolmen de Paborde, lloc des d'on gaudirem d´unes molt bones vistes de tota la Vall de la Molina.
A partir d'aquí anirem a buscar la via del tren  des d'on la seguirem
fins arribar a la carretera, i d'aquí un altre cop al  Xalet.
En total una horeta xino-xano i 3,6 km de recorregut.

 http://t.co/Tp8DC92L.

diumenge, 6 de maig del 2012

Excursió per Segramorta

Hola , ens estem pujant a les noves tecnològies i apartir d'ara intentarem anar penjant periòdicament tracs d'excrusions i passejades variades per la comarca , gr'acies a una aplicació d'Appel anomenada Every Trail.

Al proper enllaç intentarem afegir hi fotos ialgun video, a poc a poc...

Comencem amb una circular amb sortida i arribada al Xalet, una passejada per l'avetosa de la zona de Segramorta, per nosaltres és el pati de casa, hi anem sovint , a córrer, a caminar, amb els nens, gossos, a buscar hi bolets, gerds,... una paradís!!

http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=1563471