dijous, 24 de novembre del 2011

Camí de l'estació al Xalet

Us publiquem el cami de l'estació de tren al Xalet, és una passejada d'uns 15 min i uns 80 metres de desnivell.
Per camins i carrers marcats, però poc o gens iluminats si arribeu tard, preveieu algun tipus d'iluminacó.
Igualment, compte si veniu en epoca hivernal amb les possibles plaques de gel

Ver Estacio de tren-Xalet UEC en un mapa más grande

dilluns, 31 d’octubre del 2011

CASTANYADA 2011

Cap de setmana de Castanyada ideal. Temps correcte per l'època que estem, poc fred i poques pluges.
El taller de panellets va ser un èxits, teniem comptat que com a molt hi haviem 20 places i al final si comptem els més petitons i tot varem sobrepassar la xifra.
A les 17:00 de la tarda després d'haver fet en el menjador la celebració de les bessones Ester i Marta que feien 50 anys (Moltes Felicitats!!!!) a la sala polivalent ja estava tot organitzar pel taller de panellets.
Puntualment varen anar arribant tots els nens i lo més important... LA CASTANYERA!!!!
Va estar molt bé perque la Castanyera va anar explicant tots els passos que amb els ingredients que cada nen tenia preparats havien d'anar realitzant.
Les edats eren dels 10 mesos als 7 anys i a tots, ajudats pels pares, els hi varen sortir la mar de bé els panellets.

Després de tenir totes les boletes preparades, posades amb els pinyons, les ametlles i el cacao ho varem emplatar amb el nom de cada nen per a portar-ho a fornejar.
L'estona que els panellets estàven en el forn la Castanyera va explicar un conte a tots i els nens i varen cantar les cançons de la tardor.


Després cada nen va preparar una bosseta amb una etiqueta i el seu nom per a endur-se els seus panellets cap a casa.


Una tarda molt divertida i entretinguda per a nens i pares.


Moltes gràcies a tots els que vàreu venir!!!!



I la nit del 31 varem celebrar la Castanyada amb tots els clients. D'entrada teniem uns fogonaires d'excepció, el Joan, el Gil i l'Erola que s'ho van passar d'alló més bé fent veure que controlaven el foc.

Va haver-hi panellets de la Mª Angels (vam preferir fer-ne de nous i que els dels nens s'els mengessin ells), moniatos i castanyes per a tothom i un porró de moscatell. Una vetllada agradable amb companyia de bons clients i bons amics.


dimecres, 26 d’octubre del 2011

Castanyada 2011


Cap de setmana de Castanyada a la Cerdanya.
Diumenge tarda taller de panellets per als més petits, tothom que vulgui s'hi pot anotar (4 €). El Dilluns al vespre castanyes, moniatos i moscatells per a tots els allotjats al refugi.

dilluns, 10 d’octubre del 2011

Curs de Bolets

Apreciats amics.

Degut a la manca de precipitacions del més de setembre i, com a conseqüència, la falta de bolets als nostres boscos, ens veiem amb la obligació de suspendre els curs de bolets que teníem organitzat al Xalet de la UEC per el proper cap de setmana d’octubre.
Tot i que el curs no estava enfocat a la recol.lecció massiva de bolets, i després de fer alguna recerca pels nostres boscos, veiem que no es donen les condicions per poder tirar endavant les jornades amb un mínim de qualitat per tots els participants.
Així doncs quedem a la vostra disposició pel que sigui necessari , tot esperant que la climatologia ens sigui més favorable de cara a l’hivern.


Atentament,
Marçal i Laura
Xalet de la UEC
646744669 o 972145197
info@xaletuec.com

dijous, 15 de setembre del 2011

CURS DE BOLETS

Hola a tothom!

Des del Xalet-Refugi UEC a La Molina aprofitem que marxen les calorades i s’acosta la tardor per proposar-vos un cap de setmana al voltant del món dels bolets.

S’haurà d’anar a plegar, caçar, buscar... (com n’hi vulgueu dir) bolets. A partir d’aquí el President de l’associació de micologia del Maresme, Sr Belisari Gonzalez els classificarà i farà les explicacions pertinents. També hi haurà una xerrada sobre el bolets. I a part podreu fer una degustació en tots els àpats amb receptes a base de bolets.

Us adjuntem el cartell amb la informació del curs per tal de que sigueu coneixedors de l’esdeveniment.

Per qualsevol informació complementària podeu trucar o enviar-nos un correu als telèfons 972-14-51-07 o 646-74-46-69 o a l'adreça info@aletuec.com

Tot desitjant que plogui, aprofitem per saludar-vos des de la Cerdanya.

Marçal i Laura, guardes del Xalet

diumenge, 17 de juliol del 2011

Pack Familia

Des del 15 de Juny fins el 15 de setembre promoció del Pack família.
Per estades de més de tres nits en règim de mitja pensió per a famílies de dos o més membres us aplicarem un 10% de descompte sobre les tarifes de quota bàsica .[Image]
El Pack Família inclou:
-Estada en règim de mitja pensió, en habitació no compartida.
-Una passejada a descobrir els boscos amagats de La Molina guiats per nosaltres mateixos.
-Una cursa d'orientació pel voltant del refugi.
-Obsequi per cadascú dels participants

JA TENIM LES MADUIXES!!!!



Ja fa una setmana que mengem maduixetes de bosc. Ja estan totes madures i l'Erola ja ha menjat per postres les que va collir al matí amb el seu cistellet.

Si algú s'anima a venir a collir-ne, tenim el cistellet de la Nuria que és un invent d'una clienta molt experta en recollir-ne. Amb una ampolla buida i un cordill fa un cistellet ideal per a que les maduixetes no s'aixafin.