Primer varem fer un aperitiu a fora al jardí que s'estava molt i molt bé perque feia solet i no feia vent. Desprès el dinar i els regals.
I cap a quarts de cinc li esperava una altra sorpresa a la sala pol.livalent, varen venir 3 noies a fer l'obra teatral La Carcoma. Va ser una horeta de teatre molt i molt divertida. En acabar l'obra va tocar bufar les espelmes i començar a preparar-se per la tarda esportiva que ens esperava.






desenterrar-los, si volen desprès poden passar per la furgo blava que sinó a la tarda ens toca palejar a nosaltres.

