dilluns, 21 de maig del 2012

Passejada fins a Paborde

Avui us passem un track d'una passejadeta circular amb sortida i arribada al Xalet.
Anirem pels prats propers al barri de l'estació fins arribar al Dolmen de Paborde, lloc des d'on gaudirem d´unes molt bones vistes de tota la Vall de la Molina.
A partir d'aquí anirem a buscar la via del tren  des d'on la seguirem
fins arribar a la carretera, i d'aquí un altre cop al  Xalet.
En total una horeta xino-xano i 3,6 km de recorregut.

 http://t.co/Tp8DC92L.

diumenge, 20 de maig del 2012

4 art grup UEC Gràcia

Aquest cap de setmana hem tingut la visita del  4 art grup de la UEC de Gràcia.

Han arribat amb bicicleta des de Planoles passant per Dòrria tot seguint gran part del GR 11. Deu n hi do!!! tampoc són molts quilòmetres però amb un perfil molt trencacames.
Molt  bé pels Catxetes de Gràcia!!!
Tot i que avui s han fet enrere del seu primer pla previst, pujar al Puigllançada, degut a la meteo, han anat fins a Puijcerdà amb un temps bastant rúfol.
Bona companyia durant aquest cap de setmana,  us esperem un altre que teniu el Puigllançada pendent!!!

No patiu els veterans de la UEC, que tenim una pedrera millor que la del Barça!!

diumenge, 6 de maig del 2012

Excursió per Segramorta

Hola , ens estem pujant a les noves tecnològies i apartir d'ara intentarem anar penjant periòdicament tracs d'excrusions i passejades variades per la comarca , gr'acies a una aplicació d'Appel anomenada Every Trail.

Al proper enllaç intentarem afegir hi fotos ialgun video, a poc a poc...

Comencem amb una circular amb sortida i arribada al Xalet, una passejada per l'avetosa de la zona de Segramorta, per nosaltres és el pati de casa, hi anem sovint , a córrer, a caminar, amb els nens, gossos, a buscar hi bolets, gerds,... una paradís!!

http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=1563471

dilluns, 16 d’abril del 2012

LA NEVADA!!!!!


Quan ja tothom pensa en platja i sol, aquí tornem a lhivern .
Avui ens hem llevat amb una nevadeta espectacular i inesparada, sembla que encara no podrem guardar els esquís.
Molt bones condicions per l'esquí de munyanya !!!!
Masella amb les millors condicions de la temporada!!!!!




Aprofitar-ho s'ha dit, us deixem que anem a fer una esquiadeta !!!!!!!!!

dimarts, 27 de març del 2012

Jabalí-Tuxó

Com ja fa algunes temporades,  avui hem gaudit de la companyia de la gent la Jabalí -Toixó.
Aqusta és una cursa d'esquí de muntanya entre coneguts, organitzada pels Bombers del GRAE de la Seu.
Tres pujades curtes per membre de cada equip han posat les cames a tò de més d'un a part de cremar un miqueta de  carbonilla .
Aquest any els representants del Xalet de la UEC, ( Marçal i Laura) ens hem limitat a donar de dinar als famolencs esquiadors i hem deixat la nostra participació per la propera temorada, tot i esperant estar una mica més en forma.
Moltes gràcies a tots els participants i organitzadors i , si voleu, fins l'any que bé!!!.

Aprofitem per animar a tots els esquiadors de muntanya  a que aprofiteu aquest final de temporada que és presenta en molt bones condicions.





dijous, 22 de març del 2012

La Nevada!!!!!!!!!!!!!

Sembla, un cop més , que una nevada tardana, ens ho deixarà tot nevat , a partir de 1500 si acumulen entre 10 i 15 cm, però a aprtir de 1800- 2000 la neu s hi està acomulant per sobre dels 50 cm, i anuncien neu per tot avui.
Així doncs les condicions per practicar l'esquí de pista i de muntanya els propers dies poden ser les millors de la temporada.
A pistes ens assegurem una Setmana Santa en bones condicions i a la muntanya unes excepcionals esquiades de primavera.
Atenció, però , si aneu fora de les zones de pista , molta atencó amb els allaus, la neu és humida i segurament haurà fet pujar notablement els risc d'allaus, no us oblideu de consultar a  www.meteocat.com, l'apartat del risc d'allaus de la zona que vulgeu visitar.
Apa doncs, animeu-vos a gaudir d'una Cerdanya ben blanca!!!!!!

divendres, 3 de febrer del 2012

Ui quin Fred!!!!


Fa Fred, si. Això no es pot negar.
Bastant Fred,
Bé, molt fred.
I què?
Ara que tots tenim super cotxes calefactats, folres polars, jaquetes de ploma, GPSs, Iphones, i tot plegat.
Ara, que tenim calefacció a les cases que activem amb el telèfon, gorros, calçotets calents i demés.
Ara que les cases porten doble vidre, el gasoil additiu perque no es congeli, el cotxe ABS, SRS, AFR,RFE.

Ara, ens espanta el fred?
No entenc res, res de res.
No serà que ens falta a tots plegats una mica de criteri? I que el que diuen la tele i la radio va, massa a Missa?
Aquest cap de setmana estarem sols, sols del tot. Segurament la setmana que bé no hi haurà habitans vius a la Cerdanya, el fred siberià , ja ho te això, és implacable.
Mentres arriba la nostra hora, i tothom s'ha quedat a casa, no fos cas...
Nosaltres aprofitarem per anar a passejar, a caminar, a gaudir del rigorós i sec hivern, amb la quietor que inunda la natura aquests dies de fred.
Tot això si podem convèncer els nostres fills que deixin de córrer i jugar pel pati del Xalet amb els mocs gelats i les galtes vermelles, això si ben tapadets no fos cas que ens titlléssin de mals pares.
Déu ni do, a on anirem a parar.
Potser ens aniria millor si fossim capaços de pensar per nosaltres mateixos.