diumenge, 17 de juliol del 2011

Pack Familia

Des del 15 de Juny fins el 15 de setembre promoció del Pack família.
Per estades de més de tres nits en règim de mitja pensió per a famílies de dos o més membres us aplicarem un 10% de descompte sobre les tarifes de quota bàsica .[Image]
El Pack Família inclou:
-Estada en règim de mitja pensió, en habitació no compartida.
-Una passejada a descobrir els boscos amagats de La Molina guiats per nosaltres mateixos.
-Una cursa d'orientació pel voltant del refugi.
-Obsequi per cadascú dels participants

JA TENIM LES MADUIXES!!!!



Ja fa una setmana que mengem maduixetes de bosc. Ja estan totes madures i l'Erola ja ha menjat per postres les que va collir al matí amb el seu cistellet.

Si algú s'anima a venir a collir-ne, tenim el cistellet de la Nuria que és un invent d'una clienta molt experta en recollir-ne. Amb una ampolla buida i un cordill fa un cistellet ideal per a que les maduixetes no s'aixafin.



diumenge, 10 de juliol del 2011

Comentaris dels Voltors

Hem rebut amb un mail amb un comentari dels Voltors que no van poder escriure'l en el blog i també ens han passat un enllaç amb el seu track de l'excursió: "Del Xalet UEC al cim del Puigmail"
Estem molt agraïts i aquí us ho fem arribar tot:

"Des de Btt Voltors us agraïm el tracte que vàrem rebre durant la nostra estança que, si be breu, va ser "intensa". Recomanem especialment l'arrós de muntanya i la carn amb bolets del dissabte. Lamentem no haber tingut la gana suficient per fer els honors al dinar però, no ens arribava la sang al cap!!!!
Ens podeu visitar a la nostre web http://www.bttvoltors.waju.com.es/
Moltes gràcies i fins aviat per que.........hi tornarem!!!!!! (alguns)
Enric (Sheriff) i els altres Voltors
Manel
Pedro
Javier
Salva
Enrique"

Us passo l'adreça a on podeu veure el track de la pujada al Puigmal:

Enric te quiere enseñar un recorrido en www.smartrunner.com . Bajo el siguiente link llegarás a la página correspondiente:
http://www.smartrunner.com/pages/Routes/Track_MountainBiking_OziExplorer-Data_6a91e610-7e08-4f88-a86f-a330b5caab70.aspx

Moltes gràcies

Laura i Marçal

dimecres, 6 de juliol del 2011

VOLTORS AL PUIGMAL


El dissabte dia 2 de Juliol, el grup "Els Voltors" assessorats pels "Tiralee" de Premià varen aconseguir el cim del Puigmal en BTT.


A les 8 del matí ja sortien del refugi per enfilar cap el Pla de les Forques i amunt.


Allà les 15:00 ja ens van trucar que estaven tornant i que ja podiem posar l'arròs de muntanya al foc.


És molt bona época perque el temps els va acompanyar. Esperem poder penjar el track un dia d'aquests.


A veure qui més s'anima, és la primera vegada dels "Voltors" però els "Tiralee" ja fa uns quants anys que vénen cada Setembre plogui, nevi o faci vent.


Moltes felicitats a tots!!!

dilluns, 23 de maig del 2011

III MARXA POPULAR DE MASELLA (10 km.)

Aquest dissabte 28 de maig gran festa popular de Masella, amb un programa molt complert:

9:30 h.- Marxa popular de 10 km. o la curta de 5 km. Botifarrada per tots els participants al finalitzar la prova.
9:30 a 14:00.- Inflabes infantils gratuïts.
15:00 a 18:00.- Inflabes infantils gratuïts.
15:30.- Campionat Botifarra.
18:00.- Minidisco infantil.
19:00.- Concerts.
20:30.- Final de la Champions League amb pantalla gegant.
22:30.- Concerts (continuació).
00:30.- Música electrónica.

Un dia molt complert tan per a grans com a petits.

Cartell informatiu a :
http://www.alphotelmasella.com/files/novedades/3_0_Marxa._Prentacio_catala.pdf

Inscripcions a :
www.alphotelmasella.com

dijous, 12 de maig del 2011

DIA MUNDIAL DEL NORDIC WALKING
























Aquests són els espais que us esperen per la caminada del dia 22 a La Molina. Es podrà fer l'itinerari llarg, d'11 km, i l'itinerari curt de 8 km. amb l'al.licient de superar els 300 m de desnivell, que ens permetran gaudir de magnífiques vistes. L'activitat forma part del 1r Stage Nordic Walking Pirineus - Cerdanya, que organitzen a La Molina els dies 21 i 22 de maig amb motiu del Dia Mundial del Nordic Walking

dimarts, 10 de maig del 2011

TRANSCATALUNYA'11

Ara sembla que ja sí que ha arribat el bon temps!!! I es comença a veure molta gent que treu la pols de la bicicleta. La millor época per venir a fer alguna sortida amb BTT o per fer unes voltetes amb bici de carretera.
I de pas anar-vos entrenant per la Transcatalunya d'aquest any que ja té data i les inscripcions obertes.
Després del éxit de la primera cita l'any passat a on més de 400 persones varen fer els 190 km. des de la Molina fins Barcelona, Probike torna a organitzar aquesta gran aventura prevista en fer en menys de 17 hores.
Aprofiteu perque està molt ben organitzat cuidant fins l'últim detall.

Per saber tota la informació:
http://www.probike.es/club/activitats/any_2011/transcatalunya_probike_2011/index.html