dijous, 18 de novembre del 2010

S'AVANÇA LA TEMPORADA

Aquest cap de setmana tant Molina com Masella es volen avançar a les previsions i obren alguna pista per a qui es vulgui treure el regust.
Gràcies a les últimes nevades i a la baixada de temperatures que ha permés fer molta neu amb els canons podem dir que aquest any s'avança la temporada.
La Molina s'estrena amb la Pista Llarga i el Parc de neu (www.lamolina.cat) i Masella (www.masella.com) obrirà Coma Oriola, l'intenció és que si segueixen les temperatures baixes i aquest cap de setmana arribi més neu (com han previst) es puguin anar obrint progressivament la resta de les pistes.
Esperem una BONA TEMPORADA D'ESQUÍ!!!

dimarts, 16 de novembre del 2010

PRIMERA NEVADA EN EL XALET-REFUGI U.E.C.

Avui al llevar-nos estava tot blanc. Al matí el Gil i l'Erola surten a buscar l'autocar trepitjant la neu. A l'alçada del refugi no hi ha molt gruix però calculem que en la zona alta de les pistes va estar nevant força durant tot el dia. I en les pistes de esquí amb el fred que fa no paren de funcionar els canons, per això l'aspecte de les pistes de Roc Blanc i la Comella no està malament del tot, comença a fer efecte d'hivern ja. Esperem que amb aquesta nevadeta i la baixada de temperatures que ve, estigui tot a punt per a poder obrir per la Puríssima.

dilluns, 25 d’octubre del 2010

JA NEVA!!!!

Avui 25 d'Octubre està fent la primera nevadeta de la temporada. Estem cagadets de fred perque el vent ja s'encarrega de que estiguem gelats. Però que comenci a nevar i encara no estiguem a Novembre sempre ens fa molt contents.

dilluns, 4 d’octubre del 2010

BTT PREMIÀ TIRALEE

El passat divendres 24 de Setembre varen tornar a venir al Xalet els nostres amics de Premià del Club de BTT Tiralee, que ja fa més de 4 anys que no fallen mai a la cita.
Aquest any eren 12 que venien preparats per a tornar a repetir el Puigmal en bicicleta.
Al vespre un bon sopar...


i al matí seguent després d'esmorzar... totes les preparacions del material, la bicicleta i el cotxe d'avituallament.

















Tot just sortia el sol que fem la foto d'inici.

La missió és des del Xalet-Refugi UEC fins al cim del Puigmal (últim tram a peu) i tornada amb bici fins al Xalet-Refugi UEC.
Aquest any es troben amb un entrebanc, el dia es va tapant i les volves de neu cauen al cim. Un altra any serà.
Com sempre al Setembre del 2011 el Puigmal estarà allà i nosaltres us tornarem a esperar per fer un bon dinar de despedida.
Moltes gràcies per la vostra companyia i fins l'any vinent!!!!

dilluns, 9 d’agost del 2010

I CURSA DE MUNTANYA 2R


El passat dissabte 7 d’agost, el Xalet de la UEC de La Molina juntament amb el Refugi Corral Blanc de Planoles, vàrem organitzar la primera edició de la cursa de Muntanya 2R.
La Cursa uneix, amb un recorregut de 21 kilòmetres, els dos refugis, passant majoritariament per pistes i algun corriol que va deixar marca a les cames dels corredors. El dia va ser assol-leiat però amb un ambient fresquet que va permetre que els participants polvoritzessin els temps que l’organització havia previst.
Els guanyadors van ser, en categoria masculina, en Genís Zapater amb un temps de 1’ 41’ 43 i en categoria femenina la Cristina Bes, amb un temps de 2’ 00’ 20
Amb un total de 36 participants, la cursa es va desenvolupar en un ambient distès i relaxat tot i la competitivitat.
Un cop acabada la cursa es va celebrar l’entrega de premis, dinar de germanor i sorteig de material i activitats a la muntanya.
Des de l’organització volem donar les gràcies a tots els participants, col.laboradors i espónsors, i ja ens hem posat a treballar de cara a la propera edició, per tal de millorar la infraestructura i arrenjar alguna part de recorregut que no va estar a l’alçada dels nostres corredors.

Podeu veure les classificacions complertes i les fotos a cursademuntanya2r.blogspot.com



Moltes gràcies a tots i fins l’any que ve.




Organitzadors:
Refugi Corral Blanc
Xalet UEC La Molina
UEC Mataró


Col.laboradors i Sponsors:

Ajuntament d’Alp
Ajuntament de Planoles
La Molina
Grifone
Camp Base Granollers
Distribucions Primera Qualitat
Residència Esportiva els Isards
Diving Centre Port Lligat


dijous, 22 de juliol del 2010

Cursa de Muntanya 2R

El proper dia 7 d'Agost organitzem conjuntament els refugis XaletUEC i Corral Blanc la primera edició de la " Cursa de Muntanya 2R".Cursa de muntanya que enllaçarà els dos refugis amb un recorregut de 21 km i 600 metres de desnivell, us animem a tots a participar-hi, per més informació visiteu el blog http://www.cursademuntanya2r.blogspot.com/

Moltes gràcies, Marçal i Laura

dimarts, 6 de juliol del 2010

SECCIO DE GEOGRAFIA I CIÈNCIES NATURALS DEL C.E.C.

Cap de Setmana 26 i 27 de Juliol del 2010.

Com cada any, l'últim cap de setmana de Juliol, la "Secció de Geografia i Ciències Naturals del C.E.C." van organitzar la última trobada de l'any.
El divendres amb tren o amb cotxe van arribar alguns dels participants de la trobada i el dissabte a primera hora va arribar la gent que faltava. Es van dividir en diferents grups, uns anaven a fer una trobada per observar les papallones de la zona, i els altres anaven a fer diferents observacions de la flora de la zona.
Al vespre tots tornaven a estar al refugi i per poc que no es van mullar perque a mitja tarda va caure un xàfeg d'aquells que ens estem acostumant últimament.
Diumenge al matí van tornar a sortir diferents equips, els més matiners marxàven a les 6 del matí per anar a Cambre d'Ase. Un altre grup sortia cap a les 7 i els últims marxàven amb l'Enric Orús a fer una ruta més tranquil.la per la zona de Puigcerdà per veure diferents plantes i arbres característics de la zona.
A les 14:00 h. puntuals arribava tothom al refugi per a fer el dinar de final de temporada, amb fideuà, confit d'ànec i acabant amb els tradicionals parlaments de cada secció.
Esperem tornar-los a veure l'any vinent, perque amb aquests últims anys com que la majoria repeteixen, ja són com de la familia.