dimarts, 27 de maig del 2014

TRANSCATALUNYA 2014

Com ja és tradició aquests últims anys torna la Transcatalunya, cursa de BTT organitzada per PROBIKE.
Teniu temps per inscriure-us fins aquest Dissabte dia 31 de maig.
Consisteix en una cursa que creua mitja Catalunya per corriols i pistes de muntanya. Són 190 km. des de la Molina i fins a Barcelona amb uns 3500 m. de desnivell i amb un total de 17 h. per a completar-ho.

Cadascú pot optar al seu repte segons el nivell:
Els valents que ho fan amb menys de 10 h. són or, els que arriben abans de les 14 h. plata i els de bronze la resta.

Us recomanem la cursa molt ben organitzada per Probike a on cuiden fins l'últim detall, des dels autocars que surten amb diferents horaris des de Barcelona cap a la Molina, fins l'allotjament a la Molina i tots els controls i avituallaments durant la cursa.
Amb la inscripció hi ha un mallot de record.

Tota la informació la trobareu a:  http://www.probike.com/transcatalunya-probike-2014

dijous, 15 de maig del 2014

CURS RESCAT A LA MUNTANYA

El dimecres en el Xalet vam acollir unes jornades dels Mossos d'Esquadra juntament amb els Gendarmes Francesos sobre socorrisme i rescat a la muntanya.


A primera hora es van impartir les teóriques de la part de socorrisme per metges i infermers de l'Hospital i a les 11 va arribar un helicópter francés i fins les dues va estar realitzant diferents gruatges amb tots els participants.


A la tarda després de dinar en el Xalet es van realitzar les práctiques de socorrisme. Un dia molt complert.


diumenge, 4 de maig del 2014

MOLTES GRÀCIES PER CELEBRAR-HO AMB NOSALTRES

El Dissabte 3 de maig del 2014 hem celebrat que fa 10 anys que estem al capdavant del Xalet-Refugi U.E.C. de la Molina. Vam voler passar un dia amb els nostres amics i clients tot gaudint d'una calçotada.
No vam anunciar el dinar amb gaire antelació per això ens vam sorprendre de la quantitat de gent que va venir. El recompte final va estar de 40 nens i 80 adults més o menys.




Vam fer un primer torn de dinar al menjador amb tots els nens, macarrons, croquetes, gelats i a jugar... van estar molt entretinguts fent polseres, al llit elàstic i a la caseta.
Passades les dues començava la calçotada dels grans. Durant el pica-pica encara bufava un vent empipador que ens feia patir per saber si podríem fer el dinar a fora, al final però durant el dinar ens va respectar força el temps.


Calçots, amanides, botifarres, patates al forn per a tothom i de postres pastissos de la casa.


























La sobretaula va estar amenitzada pel Pep Lizandra de Múser que amb la seva acordió ens va fer ballar a tots els que no estàvem veient la desfeta del Barça.


 Durant el ball també vam aprofitar per cantar l'aniversari feliç a la Patri que aquest cap de setmana fa 40 anys.









Moltes gràcies a la Cristina i la Wendy per ajudar-nos a la cuina, i a l'Albert per ser-hi. Moltes gràcies a tots els fogainers que vau estar a la brasa amb els calçots i la buti. Moltes gràcies a tots els que ens vau ajudar a recollir, a servir, a posar i treure, que vau ser pràcticament tots.


 Moltes gràcies a tots els que vàreu venir i ens vàreu fer sentir molt i molt estimats.