dijous, 15 de maig del 2014

CURS RESCAT A LA MUNTANYA

El dimecres en el Xalet vam acollir unes jornades dels Mossos d'Esquadra juntament amb els Gendarmes Francesos sobre socorrisme i rescat a la muntanya.


A primera hora es van impartir les teóriques de la part de socorrisme per metges i infermers de l'Hospital i a les 11 va arribar un helicópter francés i fins les dues va estar realitzant diferents gruatges amb tots els participants.


A la tarda després de dinar en el Xalet es van realitzar les práctiques de socorrisme. Un dia molt complert.


diumenge, 4 de maig del 2014

MOLTES GRÀCIES PER CELEBRAR-HO AMB NOSALTRES

El Dissabte 3 de maig del 2014 hem celebrat que fa 10 anys que estem al capdavant del Xalet-Refugi U.E.C. de la Molina. Vam voler passar un dia amb els nostres amics i clients tot gaudint d'una calçotada.
No vam anunciar el dinar amb gaire antelació per això ens vam sorprendre de la quantitat de gent que va venir. El recompte final va estar de 40 nens i 80 adults més o menys.




Vam fer un primer torn de dinar al menjador amb tots els nens, macarrons, croquetes, gelats i a jugar... van estar molt entretinguts fent polseres, al llit elàstic i a la caseta.
Passades les dues començava la calçotada dels grans. Durant el pica-pica encara bufava un vent empipador que ens feia patir per saber si podríem fer el dinar a fora, al final però durant el dinar ens va respectar força el temps.


Calçots, amanides, botifarres, patates al forn per a tothom i de postres pastissos de la casa.


























La sobretaula va estar amenitzada pel Pep Lizandra de Múser que amb la seva acordió ens va fer ballar a tots els que no estàvem veient la desfeta del Barça.


 Durant el ball també vam aprofitar per cantar l'aniversari feliç a la Patri que aquest cap de setmana fa 40 anys.









Moltes gràcies a la Cristina i la Wendy per ajudar-nos a la cuina, i a l'Albert per ser-hi. Moltes gràcies a tots els fogainers que vau estar a la brasa amb els calçots i la buti. Moltes gràcies a tots els que ens vau ajudar a recollir, a servir, a posar i treure, que vau ser pràcticament tots.


 Moltes gràcies a tots els que vàreu venir i ens vàreu fer sentir molt i molt estimats.















































 






dimarts, 22 d’abril del 2014

10 ANYS AL XALET-REFUGI U.E.C.


Ni nosaltres ens ho creiem, però sí, la Setmana Santa de fa 10 anys vam començar a rebre els nostres primers clients al Xalet de la U.E.C. de La Molina. I hem pensat que voliem fer un dinar per a celebrar-ho amb tots el clients, amics, coneguts i familiars que ens hi vulguin acompanyar. Serà el dia 3 de Maig del 2014 a les 14:00, farem calçots, butifarra i pastissets del refu per 5 € a tothom que pugui venir. Volem aprofitar per agrair a la gent que ha fet possible que haguem estat aquests 10 anys en el Xalet-Refugi. D'una banda a la U.E.C. que ens ha permés estar aquests anys gestionant el seu refugi, d'altra banda a tota la familia que ens donen un, dos, tres o més cops de mans sempre que ho necessitem i també un agraïment molt especial a tots i cada un dels clients que han escollit l'opció d'estar amb nosaltres quan s'han allotjat a la Molina. 
No ens volem deixar a ningú però moltes gràcies a tots els que cada estiu el comparteixen amb nosaltres: la Rosalia, el Ton i la Montserrat, la Carme i el Carles, els Batet, els Ribas, els Sallent, tot el grupillo de la UEC de Gràcia que cada any són més, l'Enric, els Antonios,...
Al Curs de Socorrisme i Muntanya de l'Hospital de Puigcerdà que sempre ens té presents per col.laborar en els seus cursos. A Probike que conta amb nosaltres per la Transcatalunya. A l'Universitat de Barcelona que fa anys que a la primavera ve amb un grup per estudiar la fauna i flora de la zona. A la Secció de Geografia i Botànica del C.E.C. que durant anys van celebrar el últim dia de curs amb nosaltres. A diferents escoles que han fet les seves setmanes blanques aquí: IES Vall Hebron, Mare de Déu dels Angels, Col.legi Montserrat, Escola Zurich, Escola Rossend Montaner, Escola els Pins, Arc Iris, Escola Ginebró, d'altres que han organitzat colònies aquí com l'Esplai de l'Hospitalet, l'Ayuntamiento de Murcia.
A tots els Centres Excursionistes que confien amb nosaltres per organitzar els seus cursets i alguns dinars, però en especial a AEC i al Pedraforca que com a veïns nostres que han estat, sempre ens tènen en compte. I a tots aquells grups d'iniciació i esplais que any rera any omplen el Refugi.
A la FEEC que han organitzat Cursos d'Escalada i d'Esquí de Muntanya allotjant-se aquí i molt especialment el CETEM que ja els considerem de la nostra gran familia i els esperem cada tardor per tornar-nos a veure. A tots els grans corredors que han passat per casa, en Kilian, l'Emma, la Mireia, la Gemma, l'Araceli, el Marc, els germans Cardona, i en súper Genís Zapater,  A la gran comunitat de l'esquí de muntanya que conta amb nosaltres quan s'organitzen cursets, curses,... com la Jabalí-Toixò, la Ceretana, la Crononiu.
Als grups ciclistes Tiralee i Voltó que any rere any pugen al Puigmal amb BTT sortint des de la porta de casa nostra. A tots aquells que ens han triat per a celebrar els seus aniversaris aquí, en especial al David i la Gina que alhora de celebrar els 30 celebraven el seu casament.
A tots aquells amics que ens venen a veure quan tenen festa. A tots aquest grups que conten amb nosaltres per a fer els dinars amb els seus amics a casa nostra.

EN DEFINITIVA A TOTS AQUELLS QUE ALGUN DIA O ALTRE ENS HEU FET SENTIR GUARDES D'AQUEST REFUGI.