diumenge, 4 de maig del 2014

MOLTES GRÀCIES PER CELEBRAR-HO AMB NOSALTRES

El Dissabte 3 de maig del 2014 hem celebrat que fa 10 anys que estem al capdavant del Xalet-Refugi U.E.C. de la Molina. Vam voler passar un dia amb els nostres amics i clients tot gaudint d'una calçotada.
No vam anunciar el dinar amb gaire antelació per això ens vam sorprendre de la quantitat de gent que va venir. El recompte final va estar de 40 nens i 80 adults més o menys.




Vam fer un primer torn de dinar al menjador amb tots els nens, macarrons, croquetes, gelats i a jugar... van estar molt entretinguts fent polseres, al llit elàstic i a la caseta.
Passades les dues començava la calçotada dels grans. Durant el pica-pica encara bufava un vent empipador que ens feia patir per saber si podríem fer el dinar a fora, al final però durant el dinar ens va respectar força el temps.


Calçots, amanides, botifarres, patates al forn per a tothom i de postres pastissos de la casa.


























La sobretaula va estar amenitzada pel Pep Lizandra de Múser que amb la seva acordió ens va fer ballar a tots els que no estàvem veient la desfeta del Barça.


 Durant el ball també vam aprofitar per cantar l'aniversari feliç a la Patri que aquest cap de setmana fa 40 anys.









Moltes gràcies a la Cristina i la Wendy per ajudar-nos a la cuina, i a l'Albert per ser-hi. Moltes gràcies a tots els fogainers que vau estar a la brasa amb els calçots i la buti. Moltes gràcies a tots els que ens vau ajudar a recollir, a servir, a posar i treure, que vau ser pràcticament tots.


 Moltes gràcies a tots els que vàreu venir i ens vàreu fer sentir molt i molt estimats.















































 






dimarts, 22 d’abril del 2014

10 ANYS AL XALET-REFUGI U.E.C.


Ni nosaltres ens ho creiem, però sí, la Setmana Santa de fa 10 anys vam començar a rebre els nostres primers clients al Xalet de la U.E.C. de La Molina. I hem pensat que voliem fer un dinar per a celebrar-ho amb tots el clients, amics, coneguts i familiars que ens hi vulguin acompanyar. Serà el dia 3 de Maig del 2014 a les 14:00, farem calçots, butifarra i pastissets del refu per 5 € a tothom que pugui venir. Volem aprofitar per agrair a la gent que ha fet possible que haguem estat aquests 10 anys en el Xalet-Refugi. D'una banda a la U.E.C. que ens ha permés estar aquests anys gestionant el seu refugi, d'altra banda a tota la familia que ens donen un, dos, tres o més cops de mans sempre que ho necessitem i també un agraïment molt especial a tots i cada un dels clients que han escollit l'opció d'estar amb nosaltres quan s'han allotjat a la Molina. 
No ens volem deixar a ningú però moltes gràcies a tots els que cada estiu el comparteixen amb nosaltres: la Rosalia, el Ton i la Montserrat, la Carme i el Carles, els Batet, els Ribas, els Sallent, tot el grupillo de la UEC de Gràcia que cada any són més, l'Enric, els Antonios,...
Al Curs de Socorrisme i Muntanya de l'Hospital de Puigcerdà que sempre ens té presents per col.laborar en els seus cursos. A Probike que conta amb nosaltres per la Transcatalunya. A l'Universitat de Barcelona que fa anys que a la primavera ve amb un grup per estudiar la fauna i flora de la zona. A la Secció de Geografia i Botànica del C.E.C. que durant anys van celebrar el últim dia de curs amb nosaltres. A diferents escoles que han fet les seves setmanes blanques aquí: IES Vall Hebron, Mare de Déu dels Angels, Col.legi Montserrat, Escola Zurich, Escola Rossend Montaner, Escola els Pins, Arc Iris, Escola Ginebró, d'altres que han organitzat colònies aquí com l'Esplai de l'Hospitalet, l'Ayuntamiento de Murcia.
A tots els Centres Excursionistes que confien amb nosaltres per organitzar els seus cursets i alguns dinars, però en especial a AEC i al Pedraforca que com a veïns nostres que han estat, sempre ens tènen en compte. I a tots aquells grups d'iniciació i esplais que any rera any omplen el Refugi.
A la FEEC que han organitzat Cursos d'Escalada i d'Esquí de Muntanya allotjant-se aquí i molt especialment el CETEM que ja els considerem de la nostra gran familia i els esperem cada tardor per tornar-nos a veure. A tots els grans corredors que han passat per casa, en Kilian, l'Emma, la Mireia, la Gemma, l'Araceli, el Marc, els germans Cardona, i en súper Genís Zapater,  A la gran comunitat de l'esquí de muntanya que conta amb nosaltres quan s'organitzen cursets, curses,... com la Jabalí-Toixò, la Ceretana, la Crononiu.
Als grups ciclistes Tiralee i Voltó que any rere any pugen al Puigmal amb BTT sortint des de la porta de casa nostra. A tots aquells que ens han triat per a celebrar els seus aniversaris aquí, en especial al David i la Gina que alhora de celebrar els 30 celebraven el seu casament.
A tots aquells amics que ens venen a veure quan tenen festa. A tots aquest grups que conten amb nosaltres per a fer els dinars amb els seus amics a casa nostra.

EN DEFINITIVA A TOTS AQUELLS QUE ALGUN DIA O ALTRE ENS HEU FET SENTIR GUARDES D'AQUEST REFUGI.

diumenge, 9 de juny del 2013

VOLTA CERDANYA ULTRAFONS



Cap de setmana intens amb la Volta a La Cerdanya Ultrafons, la meteo ens ho ha posat dificil, però una autèntic plaer veure passar gaudint els corredors pel "pati de casa" tot i el fang i la pluja.
Gràcies organització, voluntaris , corredors i aficionats.
Em sembla que una cosa està clara :
vivim en un entorn absolutament privilegiat, al.lucinant per la practica d'esports a l'aire lliure, corrent, passejant, en bici o buscant bolets, ...tenim el deure i l'obligació de cuidar-la i preservar-la.
Demà quan surti a còrrer, encara estaré més satisfet de viure on visc!



www.ultrafons.com

divendres, 1 de març del 2013

Les estacions d'esquí de fons estan impresionants



Ja feia uns dies que havíem quedat amb la Laura i el Ramon per anar a fer esquí de fons. La idea era anar cap a Font Romeu o el Coll de la Llosa perquè eren les úniques estacions a la vora que porten obertes des de principi de temporada. Però gràcies a les nevades de les últimes setmanes ens vam decantar per anar a Lles. Just havia tornat a nevar la nit anterior i la neu estava impresionant. Al final,  a part de la Laura i el Ramon, també van venir l'Albert i el Gerard.

Els nois amb patinador i les noies amb clàssic però els sis vam arribar fins a Pollineres, una bona excursioneta amb una neu i uns paisatges inmillorables. I per acabar, encara que vam arribar tard, un bon dinar a Cap de Rec.


Tot plegat un dia molt entretingut i els papis arribant tard a recollir els nens a la sortida del cole.

Aquesta activitat la vam realitzar ja fa tres setmanes, però a dia d'avui encara están molt i molt bé les estacions d'esquí nòrdic de la Cerdanya tant catalanes com franceses. Un bon any per aprofitar el fons.