divendres, 1 de març del 2013

Les estacions d'esquí de fons estan impresionants



Ja feia uns dies que havíem quedat amb la Laura i el Ramon per anar a fer esquí de fons. La idea era anar cap a Font Romeu o el Coll de la Llosa perquè eren les úniques estacions a la vora que porten obertes des de principi de temporada. Però gràcies a les nevades de les últimes setmanes ens vam decantar per anar a Lles. Just havia tornat a nevar la nit anterior i la neu estava impresionant. Al final,  a part de la Laura i el Ramon, també van venir l'Albert i el Gerard.

Els nois amb patinador i les noies amb clàssic però els sis vam arribar fins a Pollineres, una bona excursioneta amb una neu i uns paisatges inmillorables. I per acabar, encara que vam arribar tard, un bon dinar a Cap de Rec.


Tot plegat un dia molt entretingut i els papis arribant tard a recollir els nens a la sortida del cole.

Aquesta activitat la vam realitzar ja fa tres setmanes, però a dia d'avui encara están molt i molt bé les estacions d'esquí nòrdic de la Cerdanya tant catalanes com franceses. Un bon any per aprofitar el fons.

dijous, 10 de gener del 2013

MENÚ DE L'ESQUIADOR

Des de fa tres anys, del 1 de Desembre fins a Setmana Santa fem el menú de l'esquiador.

El MENÚ DE L'ESQUIADOR està pensat per a esquiadors de muntanya, d'alpí, "surferillos", excursionistes amb raquetes o sense... que vulguin fer un àpat ràpid després del dia d'activitat.

El preu és de 6 € i consisteix en un plat ben consistent de pasta, aigua i vi, el pa i postre a escollir (sempre intentant que hi hagi algun pastís de la Laura).


Us hi esperem!!!

dimarts, 27 de novembre del 2012

Club Triatló VIC - CN Vic ETB

24-25 de novembre 2012

Aquest cap de setmana hem tingut la visita d'un grup de corredors i entrenadors del CN Vic ETB. Han vingut a fer un stage d'alçada. Tot i estar fora de la temporada de competició s'han dedicat a fer entrenaments llargs i suas per la comarca.
Van començar divendres fent el Taga de camí cap a la Molina, dissabte van fer el Puigmal des de la Collada de tosses (24 km anar i tornar, no està malament), i diumenge una volta pels impressionants llacs de la zona de les Boulloses.
Sempre és un plaer que ens vingui a visitar qui sigui, però més si aquest són joves esportistes que només tenen el cap trinxar-se fent esport, esperem que no perdin mai la trempera i tornar-los a veure aviat.

Marçal i Laura

dimecres, 21 de novembre del 2012

PREUS ESPECIALS CURSOS TD1, TD2 I TD3

Com cada any oferim preus especials als alumnes de formació d'esquí que estan cursant qualsevol de les titulacions d'alpí i que han de realitzar el blog específic en les estacions de La Molina i Masella o qualsevol altra del Pirineu Ceretà.
Com que nosaltres estem titulats com a professors d'esquí alpí i sabem lo costós que és tant de temps com econòmicament aquestes titulacions, per afinitat cada any oferim uns preus molt ajustats en la pernocta (amb dret a cuina), el dormir i esmorzar i la mitja pensió.

Si hi ha algú interessat podeu trucar-nos o enviar-nos un mail i us farem arribar aquests preus especials.

Telefons: 972145107 o 646744669 i el mail és el info@xaletuec.com

www.xaletuec.com
http://www.facebook.com/xaletrefugiuec.lamolina

dimarts, 6 de novembre del 2012

Gorges de Carança

Avui, quna sembla que l hivern vol començar a treure el nas, hem anat a fer una clàssica de la Catalunya Nord, les gorges de Carnçà.
 Durant unes dues hores i mitja hem passat per ponts , camins tallats a la pedra i pasarel.les , d'allò, més divertides, fàcils i segures.
 Aquest recorregut, però , no és gaire aconsellable, per a persones que pateixin de por a les alçades, ja que podem passar de una bona excursió  a un autènitc martiri.

Tot i que és una excursió per un camí ben marcat, hi ha llocs on caldrà fixar-se en les marques grogues dels arbres per no despistar-nos del camí principal.
Creiem, que aquesta, no és una excursió gaire recomanable per fer amb nens molt petits ja que, un entrebanc , podria portar greus consequències.

Lloc de sortida:
Parquing  al poble de Thoés
Horari: unes dues hores i mitja fins al final de les passarel.les.
Dificultat: mitjana, però calrdà posar molta atenció en segons quins passos.






dilluns, 5 de novembre del 2012

Castanyada

Un cop més, aquest Pont de Tots Sants, hem cel.lebrat al Xalet la Castanyada amb un taller de panellets amb castanyera inclosa.
 Amb la participació de 20 nanos i els respectius familiars, els petits  i no tan petits van gaudir de valent , amb la preparació i degustacio del tradicionals panellets.

  Un cop fets i decorats i amb el nom de cadascú a les safates, mentre es cüient al forn, la casatanyera  ens va deixar bocabadats  a tots explicant contes tradicionals.
 Esperem que tothom  gaudís de la tarda tan com ho vam fer nosaltres,  esperem veuren's l any vinent!

divendres, 2 de novembre del 2012

SOPAR DE BOLETS I CASTANYADA

Demà al vespre amb dos dies de retard celebrem la Castanyada al Xalet UEC.
A la tarda fem el taller de panellets que ja tenim les inscripcions tancades, 25 petits faran les seves creacions.

Al vespre SOPAR DE TARDOR:  (12 €)
                 Crema de Ceps
                 Rovellons saltejats
                 Botifarra amb bolets


                 I per acabar castanyes, moniatos, panellets i moscatell per a tots.