dimarts, 27 de novembre del 2012

Club Triatló VIC - CN Vic ETB

24-25 de novembre 2012

Aquest cap de setmana hem tingut la visita d'un grup de corredors i entrenadors del CN Vic ETB. Han vingut a fer un stage d'alçada. Tot i estar fora de la temporada de competició s'han dedicat a fer entrenaments llargs i suas per la comarca.
Van començar divendres fent el Taga de camí cap a la Molina, dissabte van fer el Puigmal des de la Collada de tosses (24 km anar i tornar, no està malament), i diumenge una volta pels impressionants llacs de la zona de les Boulloses.
Sempre és un plaer que ens vingui a visitar qui sigui, però més si aquest són joves esportistes que només tenen el cap trinxar-se fent esport, esperem que no perdin mai la trempera i tornar-los a veure aviat.

Marçal i Laura

dimecres, 21 de novembre del 2012

PREUS ESPECIALS CURSOS TD1, TD2 I TD3

Com cada any oferim preus especials als alumnes de formació d'esquí que estan cursant qualsevol de les titulacions d'alpí i que han de realitzar el blog específic en les estacions de La Molina i Masella o qualsevol altra del Pirineu Ceretà.
Com que nosaltres estem titulats com a professors d'esquí alpí i sabem lo costós que és tant de temps com econòmicament aquestes titulacions, per afinitat cada any oferim uns preus molt ajustats en la pernocta (amb dret a cuina), el dormir i esmorzar i la mitja pensió.

Si hi ha algú interessat podeu trucar-nos o enviar-nos un mail i us farem arribar aquests preus especials.

Telefons: 972145107 o 646744669 i el mail és el info@xaletuec.com

www.xaletuec.com
http://www.facebook.com/xaletrefugiuec.lamolina

dimarts, 6 de novembre del 2012

Gorges de Carança

Avui, quna sembla que l hivern vol començar a treure el nas, hem anat a fer una clàssica de la Catalunya Nord, les gorges de Carnçà.
 Durant unes dues hores i mitja hem passat per ponts , camins tallats a la pedra i pasarel.les , d'allò, més divertides, fàcils i segures.
 Aquest recorregut, però , no és gaire aconsellable, per a persones que pateixin de por a les alçades, ja que podem passar de una bona excursió  a un autènitc martiri.

Tot i que és una excursió per un camí ben marcat, hi ha llocs on caldrà fixar-se en les marques grogues dels arbres per no despistar-nos del camí principal.
Creiem, que aquesta, no és una excursió gaire recomanable per fer amb nens molt petits ja que, un entrebanc , podria portar greus consequències.

Lloc de sortida:
Parquing  al poble de Thoés
Horari: unes dues hores i mitja fins al final de les passarel.les.
Dificultat: mitjana, però calrdà posar molta atenció en segons quins passos.






dilluns, 5 de novembre del 2012

Castanyada

Un cop més, aquest Pont de Tots Sants, hem cel.lebrat al Xalet la Castanyada amb un taller de panellets amb castanyera inclosa.
 Amb la participació de 20 nanos i els respectius familiars, els petits  i no tan petits van gaudir de valent , amb la preparació i degustacio del tradicionals panellets.

  Un cop fets i decorats i amb el nom de cadascú a les safates, mentre es cüient al forn, la casatanyera  ens va deixar bocabadats  a tots explicant contes tradicionals.
 Esperem que tothom  gaudís de la tarda tan com ho vam fer nosaltres,  esperem veuren's l any vinent!

divendres, 2 de novembre del 2012

SOPAR DE BOLETS I CASTANYADA

Demà al vespre amb dos dies de retard celebrem la Castanyada al Xalet UEC.
A la tarda fem el taller de panellets que ja tenim les inscripcions tancades, 25 petits faran les seves creacions.

Al vespre SOPAR DE TARDOR:  (12 €)
                 Crema de Ceps
                 Rovellons saltejats
                 Botifarra amb bolets


                 I per acabar castanyes, moniatos, panellets i moscatell per a tots.

diumenge, 14 d’octubre del 2012

Curs de Socorrisme i medicina de muntanya.

Un any més des del Xalet de la UEC ens hem encarregat de l'habituallament i dinar de cloenda del Curs de Socorrisme i medicina de muntanya que organitza l'hospital de Puigcerdà.
Un orgull i un gust per nosaltres poder col.laborar en aquest curs de prestigi internacional, sempre n'aprenem alguna cosa que mai se sap si ens pot ser útil.
Tornarem a veure alguns del alumnnes a principis de Març, quan assistiran al bloc d 'hivern, on tractaran tècniques directament lligades amb l'alta muntanya hivernal.






divendres, 10 d’agost del 2012

Estany de La Font Viva


Avui us recomanem una excursió familiar per la qual us haureu de desplaçar fins el bonic poble de Porta , la Catalunya Nord.
Deixarem el vehicle al segon parking del Llac de Passet on seguirem per la pista que veniem fins al final d'aquesta. A partir d'aquí seguirem el sender que surt darrera de una petita central elèctrica.

Hi ha dos opcions més per pujar fins l'estany de la Font Viva però aquest camí és el més planer i més ombrívol. Entre boscos i prats puja suaument fins l'estany.  Com que l'expedició d'avui és de 8 nens i 4 mames triguem un parell d'horetes en arribar (el cartell en marca només una d'hora). Aquí podrem gaudir d'un llac típic d'alta muntanya on posar-hi els peus serà una opció irresistible.
Per tornar vam optar per baixar pel sender, que desde el desaigüe del llac baixa molt més directe fins el vehicle, i triguem poc més d'una hora en la tornada.
Com que la temperatura és de massa calor i tot, una horeta més aprofiten per banyar-se en el Llac d'abaix, el de Passet.
Per adults podem allargar l'excursió fins el Llac de Llanós, impressionant per la seva magnitud, i els més agoserats  podran acostar-se fins al cim del Carlit, gaudint d'unes vistes inmillorables de La Cerdanya i de tots els estanys de la Zona de les Bulloses.






Avui volem felicitar a l'Eloi, la Heidi, l'Uli, l'Erola, el Gil, la Queralt, el Roc i l'Edi (excursionistes de 3 a 7 anys) que s'han comportat com uns auténtics muntanyencs.