Com cada any oferim preus especials als alumnes de formació d'esquí que estan cursant qualsevol de les titulacions d'alpí i que han de realitzar el blog específic en les estacions de La Molina i Masella o qualsevol altra del Pirineu Ceretà.
Com que nosaltres estem titulats com a professors d'esquí alpí i sabem lo costós que és tant de temps com econòmicament aquestes titulacions, per afinitat cada any oferim uns preus molt ajustats en la pernocta (amb dret a cuina), el dormir i esmorzar i la mitja pensió.
Si hi ha algú interessat podeu trucar-nos o enviar-nos un mail i us farem arribar aquests preus especials.
Telefons: 972145107 o 646744669 i el mail és el info@xaletuec.com
www.xaletuec.com
http://www.facebook.com/xaletrefugiuec.lamolina
dimecres, 21 de novembre del 2012
dimarts, 6 de novembre del 2012
Gorges de Carança
Avui, quna sembla que l hivern vol començar a treure el nas, hem anat a fer una clàssica de la Catalunya Nord, les gorges de Carnçà.
Durant unes dues hores i mitja hem passat per ponts , camins tallats a la pedra i pasarel.les , d'allò, més divertides, fàcils i segures.Aquest recorregut, però , no és gaire aconsellable, per a persones que pateixin de por a les alçades, ja que podem passar de una bona excursió a un autènitc martiri.
Tot i que és una excursió per un camí ben marcat, hi ha llocs on caldrà fixar-se en les marques grogues dels arbres per no despistar-nos del camí principal.
Creiem, que aquesta, no és una excursió gaire recomanable per fer amb nens molt petits ja que, un entrebanc , podria portar greus consequències.
Lloc de sortida:
Parquing al poble de Thoés
Horari: unes dues hores i mitja fins al final de les passarel.les.
Dificultat: mitjana, però calrdà posar molta atenció en segons quins passos.
dilluns, 5 de novembre del 2012
Castanyada
Un cop més, aquest Pont de Tots Sants, hem cel.lebrat al Xalet la Castanyada amb un taller de panellets amb castanyera inclosa.
Amb la participació de 20 nanos i els respectius familiars, els petits i no tan petits van gaudir de valent , amb la preparació i degustacio del tradicionals panellets.
Esperem que tothom gaudís de la tarda tan com ho vam fer nosaltres, esperem veuren's l any vinent!
divendres, 2 de novembre del 2012
SOPAR DE BOLETS I CASTANYADA
Demà al vespre amb dos dies de retard celebrem la Castanyada al Xalet UEC.
A la tarda fem el taller de panellets que ja tenim les inscripcions tancades, 25 petits faran les seves creacions.
Al vespre SOPAR DE TARDOR: (12 €)
Crema de Ceps
Rovellons saltejats
Botifarra amb bolets
I per acabar castanyes, moniatos, panellets i moscatell per a tots.
A la tarda fem el taller de panellets que ja tenim les inscripcions tancades, 25 petits faran les seves creacions.
Crema de Ceps
Rovellons saltejats
Botifarra amb bolets
I per acabar castanyes, moniatos, panellets i moscatell per a tots.
diumenge, 14 d’octubre del 2012
Curs de Socorrisme i medicina de muntanya.
Un any més des del Xalet de la UEC ens hem encarregat de l'habituallament i dinar de cloenda del Curs de Socorrisme i medicina de muntanya que organitza l'hospital de Puigcerdà.
Un orgull i un gust per nosaltres poder col.laborar en aquest curs de prestigi internacional, sempre n'aprenem alguna cosa que mai se sap si ens pot ser útil.
Tornarem a veure alguns del alumnnes a principis de Març, quan assistiran al bloc d 'hivern, on tractaran tècniques directament lligades amb l'alta muntanya hivernal.
Un orgull i un gust per nosaltres poder col.laborar en aquest curs de prestigi internacional, sempre n'aprenem alguna cosa que mai se sap si ens pot ser útil.
Tornarem a veure alguns del alumnnes a principis de Març, quan assistiran al bloc d 'hivern, on tractaran tècniques directament lligades amb l'alta muntanya hivernal.
divendres, 10 d’agost del 2012
Estany de La Font Viva
Avui us recomanem una excursió familiar per la qual us haureu de desplaçar fins el bonic poble de Porta , la Catalunya Nord.
Com que la temperatura és de massa calor i tot, una horeta més aprofiten per banyar-se en el Llac d'abaix, el de Passet.
Avui volem felicitar a l'Eloi, la Heidi, l'Uli, l'Erola, el Gil, la Queralt, el Roc i l'Edi (excursionistes de 3 a 7 anys) que s'han comportat com uns auténtics muntanyencs.
Etiquetes de comentaris:
activitat a la Cerdanya,
Activitat familiar,
Excursió a la Cerdanya,
Excursions amb nens
dilluns, 2 de juliol del 2012
Parc Animalier dels Angles
La setmana passada vam anar a visitar el parc Animalier dels Angles.
Hi vàrem anar amb la canalla i ens ho vam passar d'allò més bé.
Tan nens com pares vàrem gaudir veient fauna de muntanya: senglars, muflons, isards, cèrvols, llops i fins i tot dos óssos bruns.
Hi ha varis recintes on els visitants poden accedir directament dins el tancat dels animals, i observar-los sense que cap tanca els separi.
Malgrat estar en recintes tancats, aquests disposen de molt espai , arbres i aigua corrent en totes les gàbies.
De sempre m'ha fet una mica de recança visitar zoològis i similars, pel fet de tenir animals tancats, però en aquest, com d'altres, els animals viuen en un entorn privilegiat on és reprodueix a la perfecció el seu hàbitat natural.
Dins del parc hi ha varis llocs preparats per que els visitans facin un "pique nique" tot envoltats d'animals.

Molt recomanable per conèixer la fauna pirinenca i així estimar-la i protegir-la.
Per anar-hi des de Cerdanya, ens haurem de dirigir fins a Montlluís i d'aquí direcció els Angles, on els cartells indicatius ens conduiran fins l'entrada del parc.
Visita totalment recomanable, per passar-hi un dia en família.
http://www.lesangles.com/ca/la-tribu/altres-activitats/parc-danimals
Hi vàrem anar amb la canalla i ens ho vam passar d'allò més bé.
Tan nens com pares vàrem gaudir veient fauna de muntanya: senglars, muflons, isards, cèrvols, llops i fins i tot dos óssos bruns.
Hi ha varis recintes on els visitants poden accedir directament dins el tancat dels animals, i observar-los sense que cap tanca els separi.
Malgrat estar en recintes tancats, aquests disposen de molt espai , arbres i aigua corrent en totes les gàbies.
Dins del parc hi ha varis llocs preparats per que els visitans facin un "pique nique" tot envoltats d'animals.
Molt recomanable per conèixer la fauna pirinenca i així estimar-la i protegir-la.
Per anar-hi des de Cerdanya, ens haurem de dirigir fins a Montlluís i d'aquí direcció els Angles, on els cartells indicatius ens conduiran fins l'entrada del parc.
Visita totalment recomanable, per passar-hi un dia en família.
http://www.lesangles.com/ca/la-tribu/altres-activitats/parc-danimals
Etiquetes de comentaris:
activitat a la Cerdanya,
Activitat familiar,
Excursió a la Cerdanya,
Excursions amb nens
Subscriure's a:
Missatges (Atom)







