dimecres, 6 de juliol del 2011

VOLTORS AL PUIGMAL


El dissabte dia 2 de Juliol, el grup "Els Voltors" assessorats pels "Tiralee" de Premià varen aconseguir el cim del Puigmal en BTT.


A les 8 del matí ja sortien del refugi per enfilar cap el Pla de les Forques i amunt.


Allà les 15:00 ja ens van trucar que estaven tornant i que ja podiem posar l'arròs de muntanya al foc.


És molt bona época perque el temps els va acompanyar. Esperem poder penjar el track un dia d'aquests.


A veure qui més s'anima, és la primera vegada dels "Voltors" però els "Tiralee" ja fa uns quants anys que vénen cada Setembre plogui, nevi o faci vent.


Moltes felicitats a tots!!!

dilluns, 23 de maig del 2011

III MARXA POPULAR DE MASELLA (10 km.)

Aquest dissabte 28 de maig gran festa popular de Masella, amb un programa molt complert:

9:30 h.- Marxa popular de 10 km. o la curta de 5 km. Botifarrada per tots els participants al finalitzar la prova.
9:30 a 14:00.- Inflabes infantils gratuïts.
15:00 a 18:00.- Inflabes infantils gratuïts.
15:30.- Campionat Botifarra.
18:00.- Minidisco infantil.
19:00.- Concerts.
20:30.- Final de la Champions League amb pantalla gegant.
22:30.- Concerts (continuació).
00:30.- Música electrónica.

Un dia molt complert tan per a grans com a petits.

Cartell informatiu a :
http://www.alphotelmasella.com/files/novedades/3_0_Marxa._Prentacio_catala.pdf

Inscripcions a :
www.alphotelmasella.com

dijous, 12 de maig del 2011

DIA MUNDIAL DEL NORDIC WALKING
























Aquests són els espais que us esperen per la caminada del dia 22 a La Molina. Es podrà fer l'itinerari llarg, d'11 km, i l'itinerari curt de 8 km. amb l'al.licient de superar els 300 m de desnivell, que ens permetran gaudir de magnífiques vistes. L'activitat forma part del 1r Stage Nordic Walking Pirineus - Cerdanya, que organitzen a La Molina els dies 21 i 22 de maig amb motiu del Dia Mundial del Nordic Walking

dimarts, 10 de maig del 2011

TRANSCATALUNYA'11

Ara sembla que ja sí que ha arribat el bon temps!!! I es comença a veure molta gent que treu la pols de la bicicleta. La millor época per venir a fer alguna sortida amb BTT o per fer unes voltetes amb bici de carretera.
I de pas anar-vos entrenant per la Transcatalunya d'aquest any que ja té data i les inscripcions obertes.
Després del éxit de la primera cita l'any passat a on més de 400 persones varen fer els 190 km. des de la Molina fins Barcelona, Probike torna a organitzar aquesta gran aventura prevista en fer en menys de 17 hores.
Aprofiteu perque està molt ben organitzat cuidant fins l'últim detall.

Per saber tota la informació:
http://www.probike.es/club/activitats/any_2011/transcatalunya_probike_2011/index.html

dimarts, 12 d’abril del 2011

JA TENIM EL NOSTRE GEOCACHE !!!

Si ets un geocacher ja pots venir a localitzar el nostre geocache. L'enllaç és: http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=19e43042-4f37-4c77-8878-81d37cfed6f0 I si el trobes i estem en el Xalet et convidem a un café. Si encara no sou geocachers però us voleu informar sobre el tema us passem el link del geocaching amb español. http://www.geocaching-hispano.com/index.htm

dijous, 31 de març del 2011

JABALÍ-TUIXÓ

Ahir dimecres 30 de març es va celebrar a la Molina la cursa d'esquí de muntanya anomenada la Jabalí-Tuixó, que organitzen amb moltíssima il.lusió els bombers del GRAE de la Generalitat de Catalunya.

Més d'una vintena d'equips (en parelles) havien de fer 3 pujades en relleus a uns 280 m. de desnivell.

Van guanyar en Nil i l'Ignasi (futurs grans campions de l'esquí de muntanya) i en noies la Mireia i la Letizia (les millors del món). Cal dir que per ser una cursa una mica de costellada els corredors eren dels de més nivell del panorama català i algún extranger com la Letizia.

L'organització i el traçat varen ser impecables i al final de la cursa es va fer el dinar i l'entrega de premis al refugi.

És un orgull per a nosaltres ser amics d'aquesta colla i poder-los tenir en el refugi de tant en tant.

Cal destacar que aquesta vegada també corrent la cursa i a dinar va venir l'Araceli Segarra (que ens ha passat alguna de les fotos per penjar) i que ens va regalar 4 llibres de la Tina escrits i il.lustrats per ella, es poden trobar els llibres i la roba que fa a http://www.tina.cat/ i http://www.shirtas.com/


Moltes gràcies a tots per fer-nos passar aquesta bona vetllada.

diumenge, 30 de gener del 2011