El dissabte dia 2 de Juliol, el grup "Els Voltors" assessorats pels "Tiralee" de Premià varen aconseguir el cim del Puigmal en BTT.
A les 8 del matí ja sortien del refugi per enfilar cap el Pla de les Forques i amunt.
Allà les 15:00 ja ens van trucar que estaven tornant i que ja podiem posar l'arròs de muntanya al foc.
És molt bona época perque el temps els va acompanyar. Esperem poder penjar el track un dia d'aquests.
A veure qui més s'anima, és la primera vegada dels "Voltors" però els "Tiralee" ja fa uns quants anys que vénen cada Setembre plogui, nevi o faci vent.
Moltes felicitats a tots!!!




