dijous, 12 de maig del 2011

DIA MUNDIAL DEL NORDIC WALKING
























Aquests són els espais que us esperen per la caminada del dia 22 a La Molina. Es podrà fer l'itinerari llarg, d'11 km, i l'itinerari curt de 8 km. amb l'al.licient de superar els 300 m de desnivell, que ens permetran gaudir de magnífiques vistes. L'activitat forma part del 1r Stage Nordic Walking Pirineus - Cerdanya, que organitzen a La Molina els dies 21 i 22 de maig amb motiu del Dia Mundial del Nordic Walking

dimarts, 10 de maig del 2011

TRANSCATALUNYA'11

Ara sembla que ja sí que ha arribat el bon temps!!! I es comença a veure molta gent que treu la pols de la bicicleta. La millor época per venir a fer alguna sortida amb BTT o per fer unes voltetes amb bici de carretera.
I de pas anar-vos entrenant per la Transcatalunya d'aquest any que ja té data i les inscripcions obertes.
Després del éxit de la primera cita l'any passat a on més de 400 persones varen fer els 190 km. des de la Molina fins Barcelona, Probike torna a organitzar aquesta gran aventura prevista en fer en menys de 17 hores.
Aprofiteu perque està molt ben organitzat cuidant fins l'últim detall.

Per saber tota la informació:
http://www.probike.es/club/activitats/any_2011/transcatalunya_probike_2011/index.html

dimarts, 12 d’abril del 2011

JA TENIM EL NOSTRE GEOCACHE !!!

Si ets un geocacher ja pots venir a localitzar el nostre geocache. L'enllaç és: http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=19e43042-4f37-4c77-8878-81d37cfed6f0 I si el trobes i estem en el Xalet et convidem a un café. Si encara no sou geocachers però us voleu informar sobre el tema us passem el link del geocaching amb español. http://www.geocaching-hispano.com/index.htm

dijous, 31 de març del 2011

JABALÍ-TUIXÓ

Ahir dimecres 30 de març es va celebrar a la Molina la cursa d'esquí de muntanya anomenada la Jabalí-Tuixó, que organitzen amb moltíssima il.lusió els bombers del GRAE de la Generalitat de Catalunya.

Més d'una vintena d'equips (en parelles) havien de fer 3 pujades en relleus a uns 280 m. de desnivell.

Van guanyar en Nil i l'Ignasi (futurs grans campions de l'esquí de muntanya) i en noies la Mireia i la Letizia (les millors del món). Cal dir que per ser una cursa una mica de costellada els corredors eren dels de més nivell del panorama català i algún extranger com la Letizia.

L'organització i el traçat varen ser impecables i al final de la cursa es va fer el dinar i l'entrega de premis al refugi.

És un orgull per a nosaltres ser amics d'aquesta colla i poder-los tenir en el refugi de tant en tant.

Cal destacar que aquesta vegada també corrent la cursa i a dinar va venir l'Araceli Segarra (que ens ha passat alguna de les fotos per penjar) i que ens va regalar 4 llibres de la Tina escrits i il.lustrats per ella, es poden trobar els llibres i la roba que fa a http://www.tina.cat/ i http://www.shirtas.com/


Moltes gràcies a tots per fer-nos passar aquesta bona vetllada.

diumenge, 30 de gener del 2011

dijous, 18 de novembre del 2010

S'AVANÇA LA TEMPORADA

Aquest cap de setmana tant Molina com Masella es volen avançar a les previsions i obren alguna pista per a qui es vulgui treure el regust.
Gràcies a les últimes nevades i a la baixada de temperatures que ha permés fer molta neu amb els canons podem dir que aquest any s'avança la temporada.
La Molina s'estrena amb la Pista Llarga i el Parc de neu (www.lamolina.cat) i Masella (www.masella.com) obrirà Coma Oriola, l'intenció és que si segueixen les temperatures baixes i aquest cap de setmana arribi més neu (com han previst) es puguin anar obrint progressivament la resta de les pistes.
Esperem una BONA TEMPORADA D'ESQUÍ!!!

dimarts, 16 de novembre del 2010

PRIMERA NEVADA EN EL XALET-REFUGI U.E.C.

Avui al llevar-nos estava tot blanc. Al matí el Gil i l'Erola surten a buscar l'autocar trepitjant la neu. A l'alçada del refugi no hi ha molt gruix però calculem que en la zona alta de les pistes va estar nevant força durant tot el dia. I en les pistes de esquí amb el fred que fa no paren de funcionar els canons, per això l'aspecte de les pistes de Roc Blanc i la Comella no està malament del tot, comença a fer efecte d'hivern ja. Esperem que amb aquesta nevadeta i la baixada de temperatures que ve, estigui tot a punt per a poder obrir per la Puríssima.