dimarts, 12 d’abril del 2011
JA TENIM EL NOSTRE GEOCACHE !!!
Si ets un geocacher ja pots venir a localitzar el nostre geocache. L'enllaç és: http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=19e43042-4f37-4c77-8878-81d37cfed6f0 I si el trobes i estem en el Xalet et convidem a un café. Si encara no sou geocachers però us voleu informar sobre el tema us passem el link del geocaching amb español. http://www.geocaching-hispano.com/index.htm
dijous, 31 de març del 2011
JABALÍ-TUIXÓ
Ahir dimecres 30 de març es va celebrar a la Molina la cursa d'esquí de muntanya anomenada la Jabalí-Tuixó, que organitzen amb moltíssima il.lusió els bombers del GRAE de la Generalitat de Catalunya.
Més d'una vintena d'equips (en parelles) havien de fer 3 pujades en relleus a uns 280 m. de desnivell.
Van guanyar en Nil i l'Ignasi (futurs grans campions de l'esquí de muntanya) i en noies la Mireia i la Letizia (les millors del món). Cal dir que per ser una cursa una mica de costellada els corredors eren dels de més nivell del panorama català i algún extranger com la Letizia.
L'organització i el traçat varen ser impecables i al final de la cursa es va fer el dinar i l'entrega de premis al refugi.

És un orgull per a nosaltres ser amics d'aquesta colla i poder-los tenir en el refugi de tant en tant.
Cal destacar que aquesta vegada també corrent la cursa i a dinar va venir l'Araceli Segarra (que ens ha passat alguna de les fotos per penjar) i que ens va regalar 4 llibres de la Tina escrits i il.lustrats per ella, es poden trobar els llibres i la roba que fa a http://www.tina.cat/ i http://www.shirtas.com/
Moltes gràcies a tots per fer-nos passar aquesta bona vetllada.
diumenge, 30 de gener del 2011
dijous, 18 de novembre del 2010
S'AVANÇA LA TEMPORADA
Aquest cap de setmana tant Molina com Masella es volen avançar a les previsions i obren alguna pista per a qui es vulgui treure el regust.
Gràcies a les últimes nevades i a la baixada de temperatures que ha permés fer molta neu amb els canons podem dir que aquest any s'avança la temporada.
La Molina s'estrena amb la Pista Llarga i el Parc de neu (www.lamolina.cat) i Masella (www.masella.com) obrirà Coma Oriola, l'intenció és que si segueixen les temperatures baixes i aquest cap de setmana arribi més neu (com han previst) es puguin anar obrint progressivament la resta de les pistes.
Esperem una BONA TEMPORADA D'ESQUÍ!!!
Gràcies a les últimes nevades i a la baixada de temperatures que ha permés fer molta neu amb els canons podem dir que aquest any s'avança la temporada.
La Molina s'estrena amb la Pista Llarga i el Parc de neu (www.lamolina.cat) i Masella (www.masella.com) obrirà Coma Oriola, l'intenció és que si segueixen les temperatures baixes i aquest cap de setmana arribi més neu (com han previst) es puguin anar obrint progressivament la resta de les pistes.
Esperem una BONA TEMPORADA D'ESQUÍ!!!
dimarts, 16 de novembre del 2010
PRIMERA NEVADA EN EL XALET-REFUGI U.E.C.
Avui al llevar-nos estava tot blanc. Al matí el Gil i l'Erola surten a buscar l'autocar trepitjant la neu. A l'alçada del refugi no hi ha molt gruix però calculem que en la zona alta de les pistes va estar nevant força durant t
ot el dia. I en les pistes de esquí amb el fred que fa no paren de funcionar els canons, per això l'aspecte de les pistes de Roc Blanc i la Comella no està malament del tot, comença a fer efecte d'hivern ja. Esperem que amb aquesta nevadeta i la baixada de temperatures que ve, estigui tot a punt per a poder obrir per la Puríssima.
dilluns, 25 d’octubre del 2010
JA NEVA!!!!
Avui 25 d'Octubre està fent la primera nevadeta de la temporada. Estem cagadets de fred perque el vent ja s'encarrega de que estiguem gelats. Però que comenci a nevar i encara no estiguem a Novembre sempre ens fa molt contents.
dilluns, 4 d’octubre del 2010
BTT PREMIÀ TIRALEE
El passat divendres 24 de Setembre varen tornar a venir al Xalet els nostres amics de Premià del Club de BTT Tiralee, que ja fa més de 4 anys que no fallen mai a la cita.
Aquest any eren 12 que venien preparats per a tornar a repetir el Puigmal en bicicleta.
Al vespre un bon sopar...

i al matí seguent després d'esmorzar... totes les preparacions del material, la bicicleta i el cotxe d'avituallament.
Aquest any eren 12 que venien preparats per a tornar a repetir el Puigmal en bicicleta.
Al vespre un bon sopar...
i al matí seguent després d'esmorzar... totes les preparacions del material, la bicicleta i el cotxe d'avituallament.
Tot just sortia el sol que fem la foto d'inici.
La missió és des del Xalet-Refugi UEC fins al cim del Puigmal (últim tram a peu) i tornada amb bici fins al Xalet-Refugi UEC.
Aquest any es troben amb un entrebanc, el dia es va tapant i les volves de neu cauen al cim. Un altra any serà.
Com sempre al Setembre del 2011 el Puigmal estarà allà i nosaltres us tornarem a esperar per fer un bon dinar de despedida.
Moltes gràcies per la vostra companyia i fins l'any vinent!!!!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)