dilluns, 9 d’agost del 2010

I CURSA DE MUNTANYA 2R


El passat dissabte 7 d’agost, el Xalet de la UEC de La Molina juntament amb el Refugi Corral Blanc de Planoles, vàrem organitzar la primera edició de la cursa de Muntanya 2R.
La Cursa uneix, amb un recorregut de 21 kilòmetres, els dos refugis, passant majoritariament per pistes i algun corriol que va deixar marca a les cames dels corredors. El dia va ser assol-leiat però amb un ambient fresquet que va permetre que els participants polvoritzessin els temps que l’organització havia previst.
Els guanyadors van ser, en categoria masculina, en Genís Zapater amb un temps de 1’ 41’ 43 i en categoria femenina la Cristina Bes, amb un temps de 2’ 00’ 20
Amb un total de 36 participants, la cursa es va desenvolupar en un ambient distès i relaxat tot i la competitivitat.
Un cop acabada la cursa es va celebrar l’entrega de premis, dinar de germanor i sorteig de material i activitats a la muntanya.
Des de l’organització volem donar les gràcies a tots els participants, col.laboradors i espónsors, i ja ens hem posat a treballar de cara a la propera edició, per tal de millorar la infraestructura i arrenjar alguna part de recorregut que no va estar a l’alçada dels nostres corredors.

Podeu veure les classificacions complertes i les fotos a cursademuntanya2r.blogspot.com



Moltes gràcies a tots i fins l’any que ve.




Organitzadors:
Refugi Corral Blanc
Xalet UEC La Molina
UEC Mataró


Col.laboradors i Sponsors:

Ajuntament d’Alp
Ajuntament de Planoles
La Molina
Grifone
Camp Base Granollers
Distribucions Primera Qualitat
Residència Esportiva els Isards
Diving Centre Port Lligat


dijous, 22 de juliol del 2010

Cursa de Muntanya 2R

El proper dia 7 d'Agost organitzem conjuntament els refugis XaletUEC i Corral Blanc la primera edició de la " Cursa de Muntanya 2R".Cursa de muntanya que enllaçarà els dos refugis amb un recorregut de 21 km i 600 metres de desnivell, us animem a tots a participar-hi, per més informació visiteu el blog http://www.cursademuntanya2r.blogspot.com/

Moltes gràcies, Marçal i Laura

dimarts, 6 de juliol del 2010

SECCIO DE GEOGRAFIA I CIÈNCIES NATURALS DEL C.E.C.

Cap de Setmana 26 i 27 de Juliol del 2010.

Com cada any, l'últim cap de setmana de Juliol, la "Secció de Geografia i Ciències Naturals del C.E.C." van organitzar la última trobada de l'any.
El divendres amb tren o amb cotxe van arribar alguns dels participants de la trobada i el dissabte a primera hora va arribar la gent que faltava. Es van dividir en diferents grups, uns anaven a fer una trobada per observar les papallones de la zona, i els altres anaven a fer diferents observacions de la flora de la zona.
Al vespre tots tornaven a estar al refugi i per poc que no es van mullar perque a mitja tarda va caure un xàfeg d'aquells que ens estem acostumant últimament.
Diumenge al matí van tornar a sortir diferents equips, els més matiners marxàven a les 6 del matí per anar a Cambre d'Ase. Un altre grup sortia cap a les 7 i els últims marxàven amb l'Enric Orús a fer una ruta més tranquil.la per la zona de Puigcerdà per veure diferents plantes i arbres característics de la zona.
A les 14:00 h. puntuals arribava tothom al refugi per a fer el dinar de final de temporada, amb fideuà, confit d'ànec i acabant amb els tradicionals parlaments de cada secció.
Esperem tornar-los a veure l'any vinent, perque amb aquests últims anys com que la majoria repeteixen, ja són com de la familia.

dijous, 17 de juny del 2010

RUTA DE LES 3 NACIONS

Aquest cap de setmana surt des de Puigcerdà la 31ena. marxa cicloturista de la "Ruta de les 3 Nacions".
El diumenga a les 8 del matí els corredors sortiran direcció La Seu d'Urgell, la marxa segueix enfilant cap a Andorra on creua tot el país de sud a nord i després direcció Porter ve la part de la ruta que passa per França.
Alguns corredors que ja fa diferents edicions que vènen estan allotjats al Xalet i a primera hora del diumenge aniran cap a Puigcerdà per començar una altra edició de la marxa.

dimecres, 16 de juny del 2010

Transcatalunya de Probike

Diumenge 6 de juny.

El passat dissabte 5 de juny varem tenir allotjats 62 corredors disposats a fer un repte molt especial: La Transcatalunya. Molt ben organitzat i amb més de 400 corredors inscrits Probike (http://www.probike.es/) va organitzar una cursa amb BTT des de La Molina fins a Barcelona.

Els corredors varen arribar a la Molina durant el dissabte amb vehicle propi o amb autocars des de Barcelona proporcionats per l'organització. Varen estar allotjats entre l'hotel Supermolina, el Refugi Pere Carné, l'alberg de la Generalitat i el Xalet de la U.E.C., el sopar a quarts de nou sobretot important que fos pasta. A dormir ben d'hora perque a les 4 de la matinada ja sonava la campana per anar a esmorzar.

Aquí al Xalet tots els allotjats varen ser homes i també varem tenir a algú de l'organització.

A quarts de 5 tots ben equipats i amb frontal van anar cap a l'Alberg que era el lloc de sortida.
A les 5 del matí tots els corredors varen enfilar cap amunt direcció Coll de Pal. Feia goig de veure tantes llumetes dels frontals enfilant per la carretera.
Pel que sabem varen tenir algunes remullades durant la jornada però els hi va agradar molt el recorregut. Depenent del temps que feien, com a molt podien estar 19 h. s'els hi atorgava la categoria d'or, plata o bronze.
Per veure el recorregut i les classificacions l'enllaç és:

divendres, 4 de juny del 2010

Vacances en Familia.

Des del 15 de Juny fins el 15 de setembre promoció del Pack família.


Per estades de més de tres nits en règim de mitja pensió per a famílies de dos o més membres us aplicarem un 10% de descompte sobre les tarifes de quota bàsica .





El Pack Família inclou:


-Estada en règim de mitja pensió, en habitació no compartida.
-Una passejada a descobrir els boscos amagats de La Molina guiats per nosaltres mateixos.
-Una cursa d'orientació pel voltant del refugi.
-Obsequi per cadascú dels participants.

5 DE JUNY OBERTURA DEL BIKEPARK

Demà dia 5 de juny comença la temporada de Bikepark a la Molina. I també obren el Telecabina. De moment són les dues activitats que estaran obertes a part del Parc d'Aventura als Arbres que està obert durant tot l'any.

Les altres activitats d'estiu està previst que les obrin a partir de St. Joan com cada any.
Per tots els aficionats al Bikepark heu de saber que al mateix peu del Telecabina hi ha un lloguer tan de bicicletes de diferents categories com d'altre material tipus casc o proteccions.

Aquí al Xalet disposem de vals de descompte per als forfaits del Bikepark i també per a qualsevol persona que vulgui pujar amb el Telecabina ja sigui per veure les vistes, per anar fins al Niu de l'Aliga o per anar a caminar.

Si veniu amb tren i us porteu la bicicleta de casa consulteu-nos i hi ha la possibilitat de que us acostem fins a peu de pistes.

Per a més informació podeu adreçar-vos a:
www.lamolina.cat/comunicat-neu/resum/0901