dimarts, 6 de juliol del 2010

SECCIO DE GEOGRAFIA I CIÈNCIES NATURALS DEL C.E.C.

Cap de Setmana 26 i 27 de Juliol del 2010.

Com cada any, l'últim cap de setmana de Juliol, la "Secció de Geografia i Ciències Naturals del C.E.C." van organitzar la última trobada de l'any.
El divendres amb tren o amb cotxe van arribar alguns dels participants de la trobada i el dissabte a primera hora va arribar la gent que faltava. Es van dividir en diferents grups, uns anaven a fer una trobada per observar les papallones de la zona, i els altres anaven a fer diferents observacions de la flora de la zona.
Al vespre tots tornaven a estar al refugi i per poc que no es van mullar perque a mitja tarda va caure un xàfeg d'aquells que ens estem acostumant últimament.
Diumenge al matí van tornar a sortir diferents equips, els més matiners marxàven a les 6 del matí per anar a Cambre d'Ase. Un altre grup sortia cap a les 7 i els últims marxàven amb l'Enric Orús a fer una ruta més tranquil.la per la zona de Puigcerdà per veure diferents plantes i arbres característics de la zona.
A les 14:00 h. puntuals arribava tothom al refugi per a fer el dinar de final de temporada, amb fideuà, confit d'ànec i acabant amb els tradicionals parlaments de cada secció.
Esperem tornar-los a veure l'any vinent, perque amb aquests últims anys com que la majoria repeteixen, ja són com de la familia.

dijous, 17 de juny del 2010

RUTA DE LES 3 NACIONS

Aquest cap de setmana surt des de Puigcerdà la 31ena. marxa cicloturista de la "Ruta de les 3 Nacions".
El diumenga a les 8 del matí els corredors sortiran direcció La Seu d'Urgell, la marxa segueix enfilant cap a Andorra on creua tot el país de sud a nord i després direcció Porter ve la part de la ruta que passa per França.
Alguns corredors que ja fa diferents edicions que vènen estan allotjats al Xalet i a primera hora del diumenge aniran cap a Puigcerdà per començar una altra edició de la marxa.

dimecres, 16 de juny del 2010

Transcatalunya de Probike

Diumenge 6 de juny.

El passat dissabte 5 de juny varem tenir allotjats 62 corredors disposats a fer un repte molt especial: La Transcatalunya. Molt ben organitzat i amb més de 400 corredors inscrits Probike (http://www.probike.es/) va organitzar una cursa amb BTT des de La Molina fins a Barcelona.

Els corredors varen arribar a la Molina durant el dissabte amb vehicle propi o amb autocars des de Barcelona proporcionats per l'organització. Varen estar allotjats entre l'hotel Supermolina, el Refugi Pere Carné, l'alberg de la Generalitat i el Xalet de la U.E.C., el sopar a quarts de nou sobretot important que fos pasta. A dormir ben d'hora perque a les 4 de la matinada ja sonava la campana per anar a esmorzar.

Aquí al Xalet tots els allotjats varen ser homes i també varem tenir a algú de l'organització.

A quarts de 5 tots ben equipats i amb frontal van anar cap a l'Alberg que era el lloc de sortida.
A les 5 del matí tots els corredors varen enfilar cap amunt direcció Coll de Pal. Feia goig de veure tantes llumetes dels frontals enfilant per la carretera.
Pel que sabem varen tenir algunes remullades durant la jornada però els hi va agradar molt el recorregut. Depenent del temps que feien, com a molt podien estar 19 h. s'els hi atorgava la categoria d'or, plata o bronze.
Per veure el recorregut i les classificacions l'enllaç és:

divendres, 4 de juny del 2010

Vacances en Familia.

Des del 15 de Juny fins el 15 de setembre promoció del Pack família.


Per estades de més de tres nits en règim de mitja pensió per a famílies de dos o més membres us aplicarem un 10% de descompte sobre les tarifes de quota bàsica .





El Pack Família inclou:


-Estada en règim de mitja pensió, en habitació no compartida.
-Una passejada a descobrir els boscos amagats de La Molina guiats per nosaltres mateixos.
-Una cursa d'orientació pel voltant del refugi.
-Obsequi per cadascú dels participants.

5 DE JUNY OBERTURA DEL BIKEPARK

Demà dia 5 de juny comença la temporada de Bikepark a la Molina. I també obren el Telecabina. De moment són les dues activitats que estaran obertes a part del Parc d'Aventura als Arbres que està obert durant tot l'any.

Les altres activitats d'estiu està previst que les obrin a partir de St. Joan com cada any.
Per tots els aficionats al Bikepark heu de saber que al mateix peu del Telecabina hi ha un lloguer tan de bicicletes de diferents categories com d'altre material tipus casc o proteccions.

Aquí al Xalet disposem de vals de descompte per als forfaits del Bikepark i també per a qualsevol persona que vulgui pujar amb el Telecabina ja sigui per veure les vistes, per anar fins al Niu de l'Aliga o per anar a caminar.

Si veniu amb tren i us porteu la bicicleta de casa consulteu-nos i hi ha la possibilitat de que us acostem fins a peu de pistes.

Per a més informació podeu adreçar-vos a:
www.lamolina.cat/comunicat-neu/resum/0901

divendres, 14 de maig del 2010

Que si, que no...










Doncs així van passant els dies al Pirineu, a finals d'Abril semblava que la primavera ja estava del tot instaurada, ocellets volant, flors que ja s'atrevien a sortir i tot de cucs i papallones que començaven el seu cicle vital.




, Tots, fins i tot nosaltres que varem replantar la gespa del pati, ens vam avançar uns dies al Temps, mitjans de maig i encara neva i fa fred, avui 2 graus de mínima i 3 cm de neu nova.




Les previsons ens diuen que a partir de dilluns s'instaurarà l'anticicló i amb ell el sol i les temperature benignes, però de moment encara tenim el paissatje ben enblanquinat.
Així que si encara teniu ganes d'esquí de muntanya per muntanyes tapissades de neu, encara hi sou a temps, i sembla que la neu acomulada allargarà la temporada fins a finals de maig. Salut a tothom i a gaudir de la muntanya!!!!

dijous, 6 de maig del 2010

HAVIA ARRIBAT LA PRIMAVERA!!!!

Fa una setmana ja consideravem que havia arribat la primavera a la Molina.
El tret de sortida el donen la trentena de tulipes que tenim al jardí. Primer neixen uns narcisos que hi ha a la vora i quan aquests es passen surten les tulipes que floreixen cada any.

Però ves per on es veu que s'han avançat perque amb el temps boig que estem tenint han rebut una mica de neu.

Aquesta és la foto de fa 2 dies, totes les tulipes nevades i això no és tot perque després d'aquesta nevada ahir a la nit en va fer una altra.

A veure si podem gaudir de solet ben aviat. Encara que aquestes nevades fan que, quan baixi el risc d'allaus, poguem seguir fent esquí de muntanya i corredors uns quants dies més.